Co chcesz wysłać?

Wybierz rodzaj przesyłki

Parametry przesyłki

Cena od: {{ value }} zł z VAT ...

Śledzenie przesyłki DHL

Sprawdź aktualny status przesyłki DHL

Śledzenie przesyłki DHL

Sprawdź status przesyłki innych przewoźników

Najczęściej zadawane pytania

  • Numery przesyłek DHL

    Monitoring paczki dostarczanej przez DHL odbywa się po numerze przesyłki oraz numerze zamówienia KurJerzy.pl (np. KJ12345678901). Serwis KurJerzy.pl umożliwia śledzenie przesyłek DHL - tracking odpowiada ostatniej zarejestrowanej pozycji Twojej paczki. Masz więc pewność tego, czy dotrze do odbiorcy zgodnie z Twoimi założeniami.

  • Jak śledzić status paczki w DHL?

    Po wpisaniu numeru listu przewozowego przesyłki, serwis automatycznie wskaże jej bieżącą lokalizację oraz podjęte dotychczas operacje. Śledzenie paczki możliwe jest na każdym etapie (od podjęcia przesyłki przez kuriera przez okres w sortowni po dostarczenie do celu).


    Tracking DHL pozwala na dokładne określenie czasu dostarczenia przesyłki. Cały proces śledzenia paczki i jej aktualnego statusu trwa kilka sekund. Należy jednak pamiętać, że jeśli to paczka niestandardowa - np. o wadze powyżej 31,5 kg - operator zastrzega możliwość doręczenia w ciągu dwóch dni roboczych.

  • Tracking przesyłki DHL - ważne informacje

      Monitorowanie przesyłek w DHL jest bardzo intuicyjne. Warto jednak zwrócić uwagę na kilka szczegółów

      • Monitoring przesyłki możliwy jest też bez numeru listu przewozowego, wystarczy do tego numer zamówienia z serwisu KurJerzy.pl. Weryfikacja lokalizacji przesyłki jest prosta i szybka w obsłudze zarówno na urządzeniach stacjonarnych jak i mobilnych.
      • Transport przesyłek odbywa się przez punkty tranzytowe DHL Parcel. Informacja o tym, że np. przesyłka z Torunia do Katowic została skierowana do Warszawy nie oznacza problemów, a jedynie ścieżkę logistyczną ustaloną przez kuriera DHL. Ewentualne nietypowe skierowania paczki wynikają z optymalizacji obsługi i przekazania przesyłki do właściwego oddziału.
      • List przewozowy DHL składa się z 11 cyfr. Jeśli system wskazuje błąd i szukanie paczki jest niemożliwe, wynika to częstego błędu - nie wpisania wszystkich cyfr w numerze listu przewozowego lub z odwrócenia kolejności poszczególnych cyfr.

Najnowsze artykuły dotyczące: kurier DHL

Grafika

Ekopojazdy DHL ograniczą koszt przesyłki kurierskiej

Ekopojazdy DHL ograniczą koszt przesyłki kurierskiej DHL zakłada, że koszt przesyłki kurierskiej będzie niższy. Wpłyną na to oszczędności, jakie zapewni elektromobilność. Kolejna firma kurierska zapowiada, że stopniowo będzie dostawy paczek przenosić w realia pojazdów ekologicznych. czytaj więcej


Grafika

DHL zarządzi dostawami poprzez “cyfrowe bliźniaki”

DHL zarządzi dostawami poprzez “cyfrowe bliźniaki” “Cyfrowe bliźniaki” brzmią tajemniczo, ale mogą okazać się ciekawą przewagą na rynku usług transportowych. DHL, jedna z wiodących marek na rynku transportowym, chce w przyszłości oprzeć logistykę na technologii, która stworzy cyfrowe kopie obiektów. czytaj więcej


Grafika

DHL przyspieszy obsługę – zapewnią to okulary Google

DHL przyspieszy obsługę – zapewnią to okulary Google Okulary wpłyną na innowacyjność w DHL. Poszukiwanie nowych form obsługi przybiera coraz nowsze formaty. Gigant usług kurierskich pokazuje, jak ciekawie można zadbać o weryfikację przesyłek. W wyścigu na szybkość całego procesu wykorzystywać chce drugą już wersję okularów stosujących systemy sztucznej inteligencji. czytaj więcej


Grafika

Ranking firm kurierskich, czyli dominacja DPD i DHL

Ranking firm kurierskich, czyli dominacja DPD i DHL Ranking firm kurierskich z pewnością nie daje jednoznacznej odpowiedzi na to, jaki przewoźnik jest najlepszy w kontekście e-commerce. Pozwala jednak sprawdzić, które marki są najpopularniejsze w środowisku klientów. Mnogość zamówień w sklepach internetowych sprawia, że Polacy coraz częściej korzystają z tych kurierów, których już poznali – i … czytaj więcej

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.