Co chcesz wysłać?

Wybierz rodzaj przesyłki

Parametry przesyłki

Cena od: {{ value }} zł z VAT ...

Reklamacje

Reklamacje oraz spostrzeżenia dotyczące nieprawidłowego funkcjonowania Serwisu KurJerzy.pl prosimy przesyłać w formie elektronicznej na adres reklamacje@kurjerzy.pl.

Firma przyjmuje wszelkie reklamacje związane z: niewykonaniem zamówienia, opóźnieniem, zagubieniem, uszkodzeniem lub ubytkiem przesyłki. Wszystkie reklamacje realizowane są poprzez Serwis KurJerzy.pl bez konieczności kontaktowania się klienta z firmami kurierskimi UPS oraz DHL.

Wszelkie reklamacje dotyczące stwierdzonego ubytku lub uszkodzenia Przesyłki, prosimy zgłaszać pisemnie w terminie 5 dni od daty odbioru przesyłki. Reklamacje dotyczące opóźnienia w doręczeniu przesyłki lub niezrealizowania zamówienia należy składać w terminie 14 dni od daty nadania przesyłki.

Reklamacje prosimy składać wypełniając protokół reklamacji i przesyłając go na adres:

KurJerzy.pl
ul. Dąbrowszczaków 1/108
80-374 Gdańsk

W przypadku wysyłki Pocztą Polską jako wiążącą przyjmuje się datę doręczenia listu do siedziby serwisu KurJerzy.pl. Zasady składania, przyjmowania oraz rozpatrywania reklamacji dostępne są w §15 Regulaminu.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.