Co chcesz wysłać?

Wybierz rodzaj przesyłki

Parametry przesyłki

Cena od: {{ value }} zł z VAT ...

Śledzenie przesyłki

Sprawdź aktualny status przesyłki

Śledzenie przesyłki

Sprawdź status przesyłki innych przewoźników

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak działa śledzenie przesyłek?

    Po podaniu numeru przesyłki kurierskiej i kliknięciu „Szukaj” system sprawdza do jakiego przewoźnika należy dana przesyłka. W wynikach wyszukiwania otrzymujesz komplet informacji związanych z losami przesyłki. Jeśli z jakiegoś powodu przesyłki nie uda się odnaleźć wyświetlony zostanie odpowiedni komunikat. Aktualnie możesz sprawdzić statusy przesyłek firm kurierskich: UPS, DHL, GLS, GEIS, Inpost oraz Poczty Polskiej.

  • Śledzenie przesyłek innych przewoźników

    Przesyłki utworzone poza naszym serwisem możesz śledzić wpisując w polu wyszukiwania numer przesyłki z systemu danej firmy kurierskiej. Cały proces wygląda identycznie jak w przypadku przesyłek utworzonych w serwisie KurJerzy.pl. Nasz system sprawdza statusy przesyłek firm kurierskich: UPS, DHL, GLS, GEIS, Inpost oraz Poczty Polskiej.

  • Śledzenie przesyłki złożonej w serwisie KurJerzy.pl

    Wystarczy, że w polu wyszukiwania podasz numer swojej przesyłki zawierający prefix KJ oraz jedenaście cyfr np. KJ12345678901. System wyszuka przesyłkę, na stronie wynikowej wyświetli całą drogę przesyłki od nadawcy do odbiorcy z uwzględnieniem statusów, które przesyłka przyjmowała po drodze do celu. Pamiętaj, że możesz również szukać przesyłki wpisując numer przesyłki z systemu przewoźnika - główny numer widoczny na liście przewozowym.

  • Czy otrzymam numer telefonu do kuriera?

    Większość firm kurierskich nie udostępnia numerów telefonów do kurierów. Jest to podyktowane tym, aby kurierzy mogli skupić się jedynie na odbiorze oraz doręczaniu przesyłek. Inicjatywa leży więc po stronie kuriera, który w niektórych przypadkach skontaktuje się z odbiorcą, żeby doprecyzować szczegóły doręczenia.


    W niektórych firmach kurier wysyła smsy do odbiorców z informacją o planowanym doręczeniu. W takim przypadku mamy możliwość oddzwonić do kuriera. Przy okazji zwracamy uwagę na to, że kurier z reguły ma do odbioru/doręczenia ponad 100szt. przesyłek . O ile wszystko „pójdzie gładko” zajmie mu to prawie cały dzień. Dlatego pamiętajmy, aby dzwonić do kuriera wyłącznie w pilnych sprawach.

Najnowsze artykuły ze świata kurierskiego i logistyki

Grafika

Niemieccy e-klienci zwrócili prawie 500 milionów produktów

Niemieccy e-klienci zwrócili prawie 500 milionów produktów Zwroty i reklamacje w sklepach internetowych Trzeba zacząć od tego, że należy rozróżnić określenie zwrot, reklamacja i odstąpienie od umowy. Każde bowiem określenie oznacza coś innego. Nas interesują dostąpienia od umowy, gdyż to o nich można przeczytać w materiałach opublikowanych przez ekonomistów z Uniwersytetu w Bamberg. Specjalnie przygotowana … czytaj więcej


Grafika

Sprzęt AGD coraz częściej dostarczany przez kurierów

Sprzęt AGD coraz częściej dostarczany przez firmy kurierskie Dynamika zmian, jaka cechuje polski rynek e-commerce sprawia, że Polacy bardziej ufają w zakupy internetowe obejmujące duży – a przede wszystkim drogi – sprzęt AGD. To m.in. efekt polityki przewoźników. Podkreślają, że sprzęt dostarczany przez firmy kurierskie jest odpowiednio zabezpieczany i ubezpieczany. czytaj więcej


Grafika

416 dolarów – tyle na zakupy w Internecie wydaje Polak

416 dolarów – tyle na zakupy w Internecie wydaje Polak Zakupy w internecie w Polsce stają się coraz popularniejsze. Jeśli spełnią się prognozy analityków, w ciągu kilku lat standardowy Kowalski – lub Malinowski czy po prostu symboliczny Nowak – przeznaczy na nie ponad sto dolarów więcej. Raport Admitad Report pokazuje, jak bardzo e-commerce, czy – … czytaj więcej

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.