Śledzenie przesyłki

Sprawdź aktualny status przesyłki

Śledzenie przesyłki

Sprawdź status przesyłki innych przewoźników

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak działa śledzenie przesyłek?

    Po podaniu numeru przesyłki kurierskiej i kliknięciu „Szukaj” system sprawdza do jakiego przewoźnika należy dana przesyłka. W wynikach wyszukiwania otrzymujesz komplet informacji związanych z losami przesyłki. Jeśli z jakiegoś powodu przesyłki nie uda się odnaleźć wyświetlony zostanie odpowiedni komunikat. Aktualnie możesz sprawdzić statusy przesyłek firm kurierskich: UPS, DHL, GLS, GEIS, ORLEN Paczka, InPost oraz Poczty Polskiej.

  • Śledzenie przesyłek innych przewoźników

    Przesyłki utworzone poza naszym serwisem możesz śledzić wpisując w polu wyszukiwania numer przesyłki z systemu danej firmy kurierskiej. Cały proces wygląda identycznie jak w przypadku przesyłek utworzonych w serwisie KurJerzy.pl. Nasz system sprawdza statusy przesyłek firm kurierskich: UPS, DHL, GLS, GEIS, ORLEN Paczka, InPost oraz Poczty Polskiej.

  • Śledzenie przesyłki złożonej w serwisie KurJerzy.pl

    Wystarczy, że w polu wyszukiwania podasz numer swojej przesyłki zawierający prefix KJ oraz jedenaście cyfr np. KJ12345678901. System wyszuka przesyłkę, na stronie wynikowej wyświetli całą drogę przesyłki od nadawcy do odbiorcy z uwzględnieniem statusów, które przesyłka przyjmowała po drodze do celu. Pamiętaj, że możesz również szukać przesyłki wpisując numer przesyłki z systemu przewoźnika - główny numer widoczny na liście przewozowym.

  • Czy otrzymam numer telefonu do kuriera?

    Większość firm kurierskich nie udostępnia numerów telefonów do kurierów. Jest to podyktowane tym, aby kurierzy mogli skupić się jedynie na odbiorze oraz doręczaniu przesyłek. Inicjatywa leży więc po stronie kuriera, który w niektórych przypadkach skontaktuje się z odbiorcą, żeby doprecyzować szczegóły doręczenia.


    W niektórych firmach kurier wysyła smsy do odbiorców z informacją o planowanym doręczeniu. W takim przypadku mamy możliwość oddzwonić do kuriera. Przy okazji zwracamy uwagę na to, że kurier z reguły ma do odbioru/doręczenia ponad 100szt. przesyłek . O ile wszystko „pójdzie gładko” zajmie mu to prawie cały dzień. Dlatego pamiętajmy, aby dzwonić do kuriera wyłącznie w pilnych sprawach.

Najnowsze artykuły ze świata kurierskiego i logistyki

Grafika

Kurier UPS i dopłaty w szczycie paczkowym – poznaj ich wartość oraz okres obowiązywania.

Niektórzy z nas jeszcze nie zdążyli rozpakować się po urlopie, a już wielkimi krokami zbliża się okres przedświąteczny. Nieodłącznym elementem tego okresu jest zwiększona ilość przesyłek kurierskich, wśród których znajdują się przesyłki niestandardowe i duże paczki. Efektywność przewozu i wysoki poziom świadczonych usług to główne atuty przewoźnika UPS, który co roku decyduje się na ograniczenie … czytaj więcej


Grafika

11 zł – tyle wyniósł przychód netto przypadający na jedną przesyłkę kurierską w Polsce

Największe wrażenie może jednak robić wynik 20%. O tyle, rok do roku, wzrosły przychody z obsługi przesyłek kurierskich w Polsce. Pod tym względem największym źródłem dynamicznych zmian jest niewątpliwie sektor określany jako Out of Home. czytaj więcej


Grafika

Etykiety ostrzegawcze na przesyłki kurierskie. Jakie wybrać i do czego służą?

Ostrzegawcze etykiety na przesyłkach kurierskich są wręcz niezbędne, gdy paczka zawiera towar specyficzny – narażony na uszkodzenia, wymagający określonego ustawienia czy też zawierający Edytuj Edytuj datę i godzinę dodatkowe informacje. Na co zwrócić uwagę dobierając naklejki na przesyłki? czytaj więcej


Grafika

Przesyłka do Niemiec? Tylko ekologicznie, a na pewno nie nocną pocztą samolotem.

Niemcy twierdzą, że to definitywny koniec pewnej ery. I to prawda, bo po ponad 60 latach Deutsche Post rezygnuje z nocnego doręczania przesyłek samolotami. Powód to ekologia – zdecydowanie bardziej zgodne z założeniami ochrony środowiska są dostawy samochodowe. czytaj więcej

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.