Śledzenie przesyłki

Sprawdź aktualny status przesyłki

Śledzenie przesyłki

Sprawdź status przesyłki innych przewoźników

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak działa śledzenie przesyłek?

    Po podaniu numeru przesyłki kurierskiej i kliknięciu „Szukaj” system sprawdza do jakiego przewoźnika należy dana przesyłka. W wynikach wyszukiwania otrzymujesz komplet informacji związanych z losami przesyłki. Jeśli z jakiegoś powodu przesyłki nie uda się odnaleźć wyświetlony zostanie odpowiedni komunikat. Aktualnie możesz sprawdzić statusy przesyłek firm kurierskich: UPS, DHL, GLS, GEIS, ORLEN Paczka, InPost oraz Poczty Polskiej.

  • Śledzenie przesyłek innych przewoźników

    Przesyłki utworzone poza naszym serwisem możesz śledzić wpisując w polu wyszukiwania numer przesyłki z systemu danej firmy kurierskiej. Cały proces wygląda identycznie jak w przypadku przesyłek utworzonych w serwisie KurJerzy.pl. Nasz system sprawdza statusy przesyłek firm kurierskich: UPS, DHL, GLS, GEIS, ORLEN Paczka, InPost oraz Poczty Polskiej.

  • Śledzenie przesyłki złożonej w serwisie KurJerzy.pl

    Wystarczy, że w polu wyszukiwania podasz numer swojej przesyłki zawierający prefix KJ oraz jedenaście cyfr np. KJ12345678901. System wyszuka przesyłkę, na stronie wynikowej wyświetli całą drogę przesyłki od nadawcy do odbiorcy z uwzględnieniem statusów, które przesyłka przyjmowała po drodze do celu. Pamiętaj, że możesz również szukać przesyłki wpisując numer przesyłki z systemu przewoźnika - główny numer widoczny na liście przewozowym.

  • Czy otrzymam numer telefonu do kuriera?

    Większość firm kurierskich nie udostępnia numerów telefonów do kurierów. Jest to podyktowane tym, aby kurierzy mogli skupić się jedynie na odbiorze oraz doręczaniu przesyłek. Inicjatywa leży więc po stronie kuriera, który w niektórych przypadkach skontaktuje się z odbiorcą, żeby doprecyzować szczegóły doręczenia.


    W niektórych firmach kurier wysyła smsy do odbiorców z informacją o planowanym doręczeniu. W takim przypadku mamy możliwość oddzwonić do kuriera. Przy okazji zwracamy uwagę na to, że kurier z reguły ma do odbioru/doręczenia ponad 100szt. przesyłek . O ile wszystko „pójdzie gładko” zajmie mu to prawie cały dzień. Dlatego pamiętajmy, aby dzwonić do kuriera wyłącznie w pilnych sprawach.

Najnowsze artykuły ze świata kurierskiego i logistyki

Grafika

Paczka DHL prosto do… Żabki. Sklep stał się niczym punkt odbioru przesyłek

Do Żabki nie po zakupy, ale po to, by odebrać – zaskakująco tanio – paczkę od DHL? Taki scenariusz jest coraz popularniejszy. To efekt jeszcze ściślejszej współpracy obu marek. Synergia ta wyraźnie zmienia rynek kurierski w Polsce. czytaj więcej


Grafika

Kurier DPD zadziwił internet. Ale… czy nie powinno to być pewnym standardem?

Zamówienie kuriera przez internet jest dziś zaskakująco proste – szczególnie wykorzystując KurJerzy.pl. Ale oprócz samego procesu wspomnianego zamówienia pozostaje oczywiście również kwestia doręczenia paczki – a więc i prozaicznego kontaktu pomiędzy stronami. I tu nadchodzi czas na wyjątkowo ciekawą historię tego, co zrobił pewien kurier DPD. czytaj więcej


Grafika

Ten zakup był jednak bez sensu. Czy można zwrócić towar kupiony przez internet?

Ryzyko zakupów internetowych jest proste: czasami łatwo jest podjąć decyzję spontanicznie i zakupić dany produkt szybko, bez analizy. Po opłaceniu i tym, jak kurier doręczy przesyłkę, nadchodzi czas przemyśleń. I tak łatwo dojść do wniosku, że dany towar nie był jednak potrzebny lub też lepszą opcją będzie wybór czegoś tańszego. Czy w takiej sytuacji można … czytaj więcej


Grafika

Paczkomat w Portugalii nikogo już nie dziwi. InPost stawia na nią i Hiszpanię

Polska spółka ma coraz ciekawsze plany rozwojowe. Niszę na rynku usług wyraźnie widzi w państwach iberyjskich Portugalii i Hiszpanii. Efekt? Bardzo ważne miejsce na mapie zaczyna odgrywać Hiszpania, w której dynamika wzrostu usług w ramach Paczkomatów musi zrobić wrażenie. czytaj więcej

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.