Śledzenie przesyłki

Sprawdź aktualny status przesyłki

Śledzenie przesyłki

Sprawdź status przesyłki innych przewoźników

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak działa śledzenie przesyłek?

    Po podaniu numeru przesyłki kurierskiej i kliknięciu „Szukaj” system sprawdza do jakiego przewoźnika należy dana przesyłka. W wynikach wyszukiwania otrzymujesz komplet informacji związanych z losami przesyłki. Jeśli z jakiegoś powodu przesyłki nie uda się odnaleźć wyświetlony zostanie odpowiedni komunikat. Aktualnie możesz sprawdzić statusy przesyłek firm kurierskich: UPS, DHL, GLS, GEIS, ORLEN Paczka, InPost oraz Poczty Polskiej.

  • Śledzenie przesyłek innych przewoźników

    Przesyłki utworzone poza naszym serwisem możesz śledzić wpisując w polu wyszukiwania numer przesyłki z systemu danej firmy kurierskiej. Cały proces wygląda identycznie jak w przypadku przesyłek utworzonych w serwisie KurJerzy.pl. Nasz system sprawdza statusy przesyłek firm kurierskich: UPS, DHL, GLS, GEIS, ORLEN Paczka, InPost oraz Poczty Polskiej.

  • Śledzenie przesyłki złożonej w serwisie KurJerzy.pl

    Wystarczy, że w polu wyszukiwania podasz numer swojej przesyłki zawierający prefix KJ oraz jedenaście cyfr np. KJ12345678901. System wyszuka przesyłkę, na stronie wynikowej wyświetli całą drogę przesyłki od nadawcy do odbiorcy z uwzględnieniem statusów, które przesyłka przyjmowała po drodze do celu. Pamiętaj, że możesz również szukać przesyłki wpisując numer przesyłki z systemu przewoźnika - główny numer widoczny na liście przewozowym.

  • Czy otrzymam numer telefonu do kuriera?

    Większość firm kurierskich nie udostępnia numerów telefonów do kurierów. Jest to podyktowane tym, aby kurierzy mogli skupić się jedynie na odbiorze oraz doręczaniu przesyłek. Inicjatywa leży więc po stronie kuriera, który w niektórych przypadkach skontaktuje się z odbiorcą, żeby doprecyzować szczegóły doręczenia.


    W niektórych firmach kurier wysyła smsy do odbiorców z informacją o planowanym doręczeniu. W takim przypadku mamy możliwość oddzwonić do kuriera. Przy okazji zwracamy uwagę na to, że kurier z reguły ma do odbioru/doręczenia ponad 100szt. przesyłek . O ile wszystko „pójdzie gładko” zajmie mu to prawie cały dzień. Dlatego pamiętajmy, aby dzwonić do kuriera wyłącznie w pilnych sprawach.

Najnowsze artykuły ze świata kurierskiego i logistyki

Grafika

Duże zmiany na Allegro. Czego nie będzie można teraz sprzedać?

Prowadzisz sklep internetowy, który posiada również konto na Allegro? Popularny marketplace – a kiedyś przecież zwykły serwis aukcyjny! – dziś to jeden z fundamentów strategii e-commerce. Nowe regulacje sprawiają, że np. e-sklepy muszą sprawdzić, czy nie dystrybuują produktów, których sprzedawać im nie wolno. czytaj więcej


Grafika

Przesyłka kurierska w e-sklepie a podatki. Jak rozliczyć nadwyżkę za wysłanie paczki?

System, w którym klient robi przedpłatę za wysyłkę kurierską budzi niemało wątpliwości od strony prawno-podatkowej. Jak bowiem podejść do sytuacji, w której np. cena przesyłki okazuje się niższa niż ta, za którą zapłacił klient? czytaj więcej


Grafika

Dopłaty w szczycie paczkowym. Kluczowe zmiany w UPS, FedEx i DHL - Aktualizacja 08.10.2024

Zbliża się okres przedświąteczny, a my przypominamy o dopłatach w szczycie paczkowym za przesyłki kurierskie oferowane przez UPS, FedEx i DHL. W miarę jak zbliża się czas wzmożonej aktywności wysyłkowej, firmy kurierskie wprowadziły dodatkowe opłaty, które mają na celu zwiększenie efektywności operacyjnej oraz zapewnienie wysokiego poziomu świadczonych usług. Dodatkowo przewoźnik UPS wprowadzi nowe opłaty opisane … czytaj więcej


Grafika

Sytuacja powodziowa – komunikat firm kurierskich - Aktualizacja 30.09.2024

Jak informują firmy kurierskie transport przesyłek przebiega już standardowo i płynnie. Wszystkie lokalizacje zostały otwarte. czytaj więcej

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.