Śledzenie przesyłki

Sprawdź aktualny status przesyłki

Śledzenie przesyłki

Sprawdź status przesyłki innych przewoźników

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak działa śledzenie przesyłek?

    Po podaniu numeru przesyłki kurierskiej i kliknięciu „Szukaj” system sprawdza do jakiego przewoźnika należy dana przesyłka. W wynikach wyszukiwania otrzymujesz komplet informacji związanych z losami przesyłki. Jeśli z jakiegoś powodu przesyłki nie uda się odnaleźć wyświetlony zostanie odpowiedni komunikat. Aktualnie możesz sprawdzić statusy przesyłek firm kurierskich: UPS, DHL, GLS, GEIS, ORLEN Paczka, InPost oraz Poczty Polskiej.

  • Śledzenie przesyłek innych przewoźników

    Przesyłki utworzone poza naszym serwisem możesz śledzić wpisując w polu wyszukiwania numer przesyłki z systemu danej firmy kurierskiej. Cały proces wygląda identycznie jak w przypadku przesyłek utworzonych w serwisie KurJerzy.pl. Nasz system sprawdza statusy przesyłek firm kurierskich: UPS, DHL, GLS, GEIS, ORLEN Paczka, InPost oraz Poczty Polskiej.

  • Śledzenie przesyłki złożonej w serwisie KurJerzy.pl

    Wystarczy, że w polu wyszukiwania podasz numer swojej przesyłki zawierający prefix KJ oraz jedenaście cyfr np. KJ12345678901. System wyszuka przesyłkę, na stronie wynikowej wyświetli całą drogę przesyłki od nadawcy do odbiorcy z uwzględnieniem statusów, które przesyłka przyjmowała po drodze do celu. Pamiętaj, że możesz również szukać przesyłki wpisując numer przesyłki z systemu przewoźnika - główny numer widoczny na liście przewozowym.

  • Czy otrzymam numer telefonu do kuriera?

    Większość firm kurierskich nie udostępnia numerów telefonów do kurierów. Jest to podyktowane tym, aby kurierzy mogli skupić się jedynie na odbiorze oraz doręczaniu przesyłek. Inicjatywa leży więc po stronie kuriera, który w niektórych przypadkach skontaktuje się z odbiorcą, żeby doprecyzować szczegóły doręczenia.


    W niektórych firmach kurier wysyła smsy do odbiorców z informacją o planowanym doręczeniu. W takim przypadku mamy możliwość oddzwonić do kuriera. Przy okazji zwracamy uwagę na to, że kurier z reguły ma do odbioru/doręczenia ponad 100szt. przesyłek . O ile wszystko „pójdzie gładko” zajmie mu to prawie cały dzień. Dlatego pamiętajmy, aby dzwonić do kuriera wyłącznie w pilnych sprawach.

Najnowsze artykuły ze świata kurierskiego i logistyki

Grafika

Co to jest list przewozowy i czy trzeba go wydrukować?

Jeżeli chcesz, by Twoja przesyłka szczęśliwie dotarła do adresata, powinieneś ją odpowiednio oznaczyć. Kilkanaście lat temu musiałeś napisać adres odbiorcy na paczce, by kurier wiedział gdzie ta ma zostać dostarczona. Dziś nie ma takiej potrzeby, bo wszystko wygenerujesz w automatyczny sposób – wykorzystując list przewozowy. Czym jest ten dokument? Czy koniecznie musisz go drukować? Podpowiadamy! czytaj więcej


Grafika

Jak zabezpieczyć paczkę kurierską zawierającą sprzęt elektroniczny?

Boże Narodzenie to czas, gdy kurierzy ze wzmożoną mocą przewożą różnego rodzaju sprzęt elektroniczny, który później trafia do nas w roli podarunków. Skuteczny transport takich urządzeń wymaga jednak określonego zabezpieczenia. W jaki sposób ochronić elektronikę przed zniszczeniem podczas transportu? Podpowiadamy! czytaj więcej


Grafika

Jak prawidłowo przygotować paczkę dla kuriera?

Jeżeli zamówiłeś usługę kurierską, to musisz dobrze przygotować przesyłkę do transportu. Pamiętaj, że zawartość i samo opakowanie narażone jest na wiele uszkodzeń mechanicznych w czasie jazdy. O czym należy pamiętać, przygotowując paczkę dla kuriera? Na jakie elementy musisz zwrócić uwagę? czytaj więcej


Grafika

Jak można obniżyć ceny dostaw w sklepie internetowym?

Zakupy w sklepach internetowych to jeden z najpopularniejszych sposobów robienia zakupów przez Polaków. Wiąże się jednak z koniecznością uregulowania kwoty za przesyłkę. W jaki sposób możesz pozytywnie wpłynąć na ceny dostaw w sklepie internetowym? Poznaj kilka interesujących sposobów! czytaj więcej

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.