Śledzenie przesyłki

Sprawdź aktualny status przesyłki

Śledzenie przesyłki

Sprawdź status przesyłki innych przewoźników

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak działa śledzenie przesyłek?

    Po podaniu numeru przesyłki kurierskiej i kliknięciu „Szukaj” system sprawdza do jakiego przewoźnika należy dana przesyłka. W wynikach wyszukiwania otrzymujesz komplet informacji związanych z losami przesyłki. Jeśli z jakiegoś powodu przesyłki nie uda się odnaleźć wyświetlony zostanie odpowiedni komunikat. Aktualnie możesz sprawdzić statusy przesyłek firm kurierskich: UPS, DHL, GLS, GEIS, ORLEN Paczka, InPost oraz Poczty Polskiej.

  • Śledzenie przesyłek innych przewoźników

    Przesyłki utworzone poza naszym serwisem możesz śledzić wpisując w polu wyszukiwania numer przesyłki z systemu danej firmy kurierskiej. Cały proces wygląda identycznie jak w przypadku przesyłek utworzonych w serwisie KurJerzy.pl. Nasz system sprawdza statusy przesyłek firm kurierskich: UPS, DHL, GLS, GEIS, ORLEN Paczka, InPost oraz Poczty Polskiej.

  • Śledzenie przesyłki złożonej w serwisie KurJerzy.pl

    Wystarczy, że w polu wyszukiwania podasz numer swojej przesyłki zawierający prefix KJ oraz jedenaście cyfr np. KJ12345678901. System wyszuka przesyłkę, na stronie wynikowej wyświetli całą drogę przesyłki od nadawcy do odbiorcy z uwzględnieniem statusów, które przesyłka przyjmowała po drodze do celu. Pamiętaj, że możesz również szukać przesyłki wpisując numer przesyłki z systemu przewoźnika - główny numer widoczny na liście przewozowym.

  • Czy otrzymam numer telefonu do kuriera?

    Większość firm kurierskich nie udostępnia numerów telefonów do kurierów. Jest to podyktowane tym, aby kurierzy mogli skupić się jedynie na odbiorze oraz doręczaniu przesyłek. Inicjatywa leży więc po stronie kuriera, który w niektórych przypadkach skontaktuje się z odbiorcą, żeby doprecyzować szczegóły doręczenia.


    W niektórych firmach kurier wysyła smsy do odbiorców z informacją o planowanym doręczeniu. W takim przypadku mamy możliwość oddzwonić do kuriera. Przy okazji zwracamy uwagę na to, że kurier z reguły ma do odbioru/doręczenia ponad 100szt. przesyłek . O ile wszystko „pójdzie gładko” zajmie mu to prawie cały dzień. Dlatego pamiętajmy, aby dzwonić do kuriera wyłącznie w pilnych sprawach.

Najnowsze artykuły ze świata kurierskiego i logistyki

Grafika

Ile idzie ORLEN Paczka? 97% dostaw następnego dnia

ORLEN Paczka błyskawicznie podbija rynek dostaw w Polsce. Sieć automatów konsekwentnie rozwija się w bardzo atrakcyjnych lokalizacjach, przez co system doręczeń realizowany przez polskiego przewoźnika zyskuje na popularności. czytaj więcej


Grafika

Eksport palet to krajów Unii Europejskiej - nowa usługa na KurJerzy.pl

Wysyłka palet do krajów UE to jedna z usług, które są szczególnie ważne dla firm działających na rynku Wspólnoty. Serwis KurJerzy.pl wprowadził do swojej oferty nowość. To eksport palet do krajów UE, który realizowany jest przez firmę kurierską DPD. czytaj więcej


Grafika

Czy w sklepie internetowym warto wdrożyć darmowe zwroty przesyłek kurierskich?

E-commerce w dużej mierze uzależniony jest od tego, ile kosztuje dostawa przesyłki kurierskiej zawierającej towar. Jeszcze większym magnesem przyciągającym klientów może być wizja, że sklep internetowy zapewnia darmowy odbiór np. niepasujących towarów w ramach bezpłatnej obsługi świadczonej przez kuriera. Jaki wpływ ma taka polityka zwrotów na wyniki w e-handlu? czytaj więcej


Grafika

Jaką bramkę płatności wybrać prowadząc sklep internetowy?

Uruchomienie sklepu internetowego to dziesiątki wyborów z pogranicza technologii, IT i logistyki. Właściciel lub menedżer e-sklepu musi zadbać m.in. o to, by platforma działała w oparciu o dobre oprogramowanie, miała wsparcie techniczne i wykorzystywała tanie usługi kurierskie. Dość częstym pytaniem – w ramach optymalizacji wydatków – bywa to, jaką bramkę płatności wybrać do obsługi przelewów … czytaj więcej

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.