Co chcesz wysłać?

Wybierz rodzaj przesyłki

Parametry przesyłki

Cena od: {{ value }} zł z VAT ...

Śledzenie przesyłki

Sprawdź aktualny status przesyłki

Śledzenie przesyłki

Sprawdź status przesyłki innych przewoźników

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak działa śledzenie przesyłek?

    Po podaniu numeru przesyłki kurierskiej i kliknięciu „Szukaj” system sprawdza do jakiego przewoźnika należy dana przesyłka. W wynikach wyszukiwania otrzymujesz komplet informacji związanych z losami przesyłki. Jeśli z jakiegoś powodu przesyłki nie uda się odnaleźć wyświetlony zostanie odpowiedni komunikat. Aktualnie możesz sprawdzić statusy przesyłek firm kurierskich: UPS, DHL, GLS, GEIS, Inpost oraz Poczty Polskiej.

  • Śledzenie przesyłek innych przewoźników

    Przesyłki utworzone poza naszym serwisem możesz śledzić wpisując w polu wyszukiwania numer przesyłki z systemu danej firmy kurierskiej. Cały proces wygląda identycznie jak w przypadku przesyłek utworzonych w serwisie KurJerzy.pl. Nasz system sprawdza statusy przesyłek firm kurierskich: UPS, DHL, GLS, GEIS, Inpost oraz Poczty Polskiej.

  • Śledzenie przesyłki złożonej w serwisie KurJerzy.pl

    Wystarczy, że w polu wyszukiwania podasz numer swojej przesyłki zawierający prefix KJ oraz jedenaście cyfr np. KJ12345678901. System wyszuka przesyłkę, na stronie wynikowej wyświetli całą drogę przesyłki od nadawcy do odbiorcy z uwzględnieniem statusów, które przesyłka przyjmowała po drodze do celu. Pamiętaj, że możesz również szukać przesyłki wpisując numer przesyłki z systemu przewoźnika - główny numer widoczny na liście przewozowym.

  • Czy otrzymam numer telefonu do kuriera?

    Większość firm kurierskich nie udostępnia numerów telefonów do kurierów. Jest to podyktowane tym, aby kurierzy mogli skupić się jedynie na odbiorze oraz doręczaniu przesyłek. Inicjatywa leży więc po stronie kuriera, który w niektórych przypadkach skontaktuje się z odbiorcą, żeby doprecyzować szczegóły doręczenia.


    W niektórych firmach kurier wysyła smsy do odbiorców z informacją o planowanym doręczeniu. W takim przypadku mamy możliwość oddzwonić do kuriera. Przy okazji zwracamy uwagę na to, że kurier z reguły ma do odbioru/doręczenia ponad 100szt. przesyłek . O ile wszystko „pójdzie gładko” zajmie mu to prawie cały dzień. Dlatego pamiętajmy, aby dzwonić do kuriera wyłącznie w pilnych sprawach.

Najnowsze artykuły ze świata kurierskiego i logistyki

Grafika

Nowe centrum logistyczne DHL pozwoli na więcej przesyłek

Nowe centrum logistyczne DHL pozwoli na więcej przesyłek Nawet 400 tys. przesyłek rocznie obsłuży centrum logistyczne DHL w Krakowie. Nowy obiekt w Małopolsce stworzono głównie z myślą o obsłudze międzynarodowych przesyłek kurierskich. czytaj więcej


Grafika

Poczta Polska zaczyna cenową rewolucję

Poczta Polska zaczyna cenową rewolucję Tradycyjne listy stają się prawdziwą zmorą rentowności narodowego dostawcy. Ceny przesyłek Poczty Polskiej wzrosną, bo jej przychody regularnie spadają. To efekt m.in. wykorzystywania możliwości, jakie dają usługi kurierskie od konkurencji. Wiosną Poczta Polska planuje – jak poinformowała „Rzeczpospolita” – prawdziwą rewolucję obejmującą cennik usług. Krajowy gigant nie ma innego wyjścia, … czytaj więcej


Grafika

12% przesyłek zamawianych online jest zwracanych przez klientów

12% przesyłek zamawianych online jest zwracanych przez klientów Zdarza się, że klienci rezygnują z zakupu. Polskie prawo daje im możliwość odstąpienia od umowy na odległość, pozwala zwrócić towar uszkodzony i żądać jego naprawy lub wymiany na nowy. Jednak czy to jedyne powody zwrotów? Bitkom przeprowadził ankietę wśród 1000 niemieckich sprzedawców, aby dowiedzieć się, jakie są … czytaj więcej

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.