Śledzenie przesyłki

Sprawdź aktualny status przesyłki

Śledzenie przesyłki

Sprawdź status przesyłki innych przewoźników

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak działa śledzenie przesyłek?

    Po podaniu numeru przesyłki kurierskiej i kliknięciu „Szukaj” system sprawdza do jakiego przewoźnika należy dana przesyłka. W wynikach wyszukiwania otrzymujesz komplet informacji związanych z losami przesyłki. Jeśli z jakiegoś powodu przesyłki nie uda się odnaleźć wyświetlony zostanie odpowiedni komunikat. Aktualnie możesz sprawdzić statusy przesyłek firm kurierskich: UPS, DHL, GLS, GEIS, RUCH, Inpost oraz Poczty Polskiej.

  • Śledzenie przesyłek innych przewoźników

    Przesyłki utworzone poza naszym serwisem możesz śledzić wpisując w polu wyszukiwania numer przesyłki z systemu danej firmy kurierskiej. Cały proces wygląda identycznie jak w przypadku przesyłek utworzonych w serwisie KurJerzy.pl. Nasz system sprawdza statusy przesyłek firm kurierskich: UPS, DHL, GLS, GEIS, RUCH, Inpost oraz Poczty Polskiej.

  • Śledzenie przesyłki złożonej w serwisie KurJerzy.pl

    Wystarczy, że w polu wyszukiwania podasz numer swojej przesyłki zawierający prefix KJ oraz jedenaście cyfr np. KJ12345678901. System wyszuka przesyłkę, na stronie wynikowej wyświetli całą drogę przesyłki od nadawcy do odbiorcy z uwzględnieniem statusów, które przesyłka przyjmowała po drodze do celu. Pamiętaj, że możesz również szukać przesyłki wpisując numer przesyłki z systemu przewoźnika - główny numer widoczny na liście przewozowym.

  • Czy otrzymam numer telefonu do kuriera?

    Większość firm kurierskich nie udostępnia numerów telefonów do kurierów. Jest to podyktowane tym, aby kurierzy mogli skupić się jedynie na odbiorze oraz doręczaniu przesyłek. Inicjatywa leży więc po stronie kuriera, który w niektórych przypadkach skontaktuje się z odbiorcą, żeby doprecyzować szczegóły doręczenia.


    W niektórych firmach kurier wysyła smsy do odbiorców z informacją o planowanym doręczeniu. W takim przypadku mamy możliwość oddzwonić do kuriera. Przy okazji zwracamy uwagę na to, że kurier z reguły ma do odbioru/doręczenia ponad 100szt. przesyłek . O ile wszystko „pójdzie gładko” zajmie mu to prawie cały dzień. Dlatego pamiętajmy, aby dzwonić do kuriera wyłącznie w pilnych sprawach.

Najnowsze artykuły ze świata kurierskiego i logistyki

Grafika

Informacja o aktualizacji cennika UPS

Z dniem 28 grudnia 2020 r. nastąpiła aktualizacja cennika UPS. czytaj więcej


Grafika

Przesyłka paletowa, a zwykła - jakie są różnice między nimi?

Zamawiając kuriera musisz określić charakter przesyłki, jaką ma dostarczyć do adresata. To jednak nie tylko jej waga, kształt czy rozmiary, ale również sposób pakowania. W tym artykule wyjaśnimy Ci, czym jest przesyłka paletowa i jakie są różnice pomiędzy taki sposobem wysyłania, a zwykłą przesyłką, nadawaną najczęściej. czytaj więcej


Grafika

Import wielu przesyłek – poznaj możliwości tej opcji!

Wysłanie dużej liczby przesyłek może być dla Ciebie sporym wyzwaniem czasowym i logistycznym. Nadawanie każdego zlecenia osobno jest bardzo czasochłonne i wymaga ogromnego skupienia. Z tego względu umożliwiamy Ci teraz import wielu przesyłek z zewnętrznego pliku. Zobacz, jak wykorzystać możliwości tej opcji. czytaj więcej


Grafika

Duża przesyłka, a obowiązki kuriera. Czy musi wnieść paczkę?

Kurierzy nie mają lekkiej pracy. Klienci zamawiają często duże przesyłki i każą je wnosić na wysokie kondygnacje. Pół biedy, jeżeli w budynku jest winda. Zdarza się jednak, że kurier wnosi paczkę na czwarte piętro w bloku bez windy. Czy kurier musi to robić? Jak duża przesyłka wpływa na obowiązki kuriera? czytaj więcej

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.