Śledzenie przesyłki

Sprawdź aktualny status przesyłki

Śledzenie przesyłki

Sprawdź status przesyłki innych przewoźników

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak działa śledzenie przesyłek?

    Po podaniu numeru przesyłki kurierskiej i kliknięciu „Szukaj” system sprawdza do jakiego przewoźnika należy dana przesyłka. W wynikach wyszukiwania otrzymujesz komplet informacji związanych z losami przesyłki. Jeśli z jakiegoś powodu przesyłki nie uda się odnaleźć wyświetlony zostanie odpowiedni komunikat. Aktualnie możesz sprawdzić statusy przesyłek firm kurierskich: UPS, DHL, GLS, GEIS, ORLEN Paczka, InPost oraz Poczty Polskiej.

  • Śledzenie przesyłek innych przewoźników

    Przesyłki utworzone poza naszym serwisem możesz śledzić wpisując w polu wyszukiwania numer przesyłki z systemu danej firmy kurierskiej. Cały proces wygląda identycznie jak w przypadku przesyłek utworzonych w serwisie KurJerzy.pl. Nasz system sprawdza statusy przesyłek firm kurierskich: UPS, DHL, GLS, GEIS, ORLEN Paczka, InPost oraz Poczty Polskiej.

  • Śledzenie przesyłki złożonej w serwisie KurJerzy.pl

    Wystarczy, że w polu wyszukiwania podasz numer swojej przesyłki zawierający prefix KJ oraz jedenaście cyfr np. KJ12345678901. System wyszuka przesyłkę, na stronie wynikowej wyświetli całą drogę przesyłki od nadawcy do odbiorcy z uwzględnieniem statusów, które przesyłka przyjmowała po drodze do celu. Pamiętaj, że możesz również szukać przesyłki wpisując numer przesyłki z systemu przewoźnika - główny numer widoczny na liście przewozowym.

  • Czy otrzymam numer telefonu do kuriera?

    Większość firm kurierskich nie udostępnia numerów telefonów do kurierów. Jest to podyktowane tym, aby kurierzy mogli skupić się jedynie na odbiorze oraz doręczaniu przesyłek. Inicjatywa leży więc po stronie kuriera, który w niektórych przypadkach skontaktuje się z odbiorcą, żeby doprecyzować szczegóły doręczenia.


    W niektórych firmach kurier wysyła smsy do odbiorców z informacją o planowanym doręczeniu. W takim przypadku mamy możliwość oddzwonić do kuriera. Przy okazji zwracamy uwagę na to, że kurier z reguły ma do odbioru/doręczenia ponad 100szt. przesyłek . O ile wszystko „pójdzie gładko” zajmie mu to prawie cały dzień. Dlatego pamiętajmy, aby dzwonić do kuriera wyłącznie w pilnych sprawach.

Najnowsze artykuły ze świata kurierskiego i logistyki

Grafika

Na czym polega integracja sklepu internetowego z kurierem?

Sprawne zarządzanie procesem wysyłek kurierskich – ale też np. obsługą reklamacji zakładających tego typu rozwiązanie – wymaga dbałości o poprawność tych procesów. W wielu przypadkach najkorzystniejszą opcją jest scentralizowanie procesów wysyłkowych oraz maksymalna automatyzacja działań. Stąd rosnąca popularność integracji sklepu internetowego z kurierem. czytaj więcej


Grafika

Jak działają abonamenty InPost? Oto, co warto wiedzieć

InPost, wprowadzając swoje abonamenty, wyraźnie ukierunkował je na właścicieli sklepów internetowych oraz menedżerów nimi zarządzających. Jak funkcjonują one w praktyce? Spójrzmy na to z perspektywy właśnie osób odpowiedzialnych za sprawne dostawy produktów w skali masowej. czytaj więcej


Grafika

Nowość w InPost: Paczkomaty mają nowy system odbioru. Klucz? Kod pocztowy

Wysyłasz regularnie przesyłki poprzez sieć Paczkomatów? Warto zwrócić uwagę na ważną zmianę. InPost wprowadził nowość w kontekście harmonogramu odbiorów przesyłek z sieci automatów paczkowych. czytaj więcej


Grafika

Usługa pocztowa a usługa kurierska: oto, dlaczego nie należy ich mylić

Branża kurierska – czy patrząc szerzej: logistyczna – często budzi niejasności ze względu na terminologię. Stąd tak ważne jest to, by bardzo dokładnie analizować umowy czy zapisy dotyczące przewozu paczek. Przykładem takich wątpliwości bywa to, jaka jest różnica pomiędzy usługami kurierskimi a pocztowymi. czytaj więcej

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.