Śledzenie przesyłki
Sprawdź aktualny status przesyłki
Śledzenie przesyłki
Sprawdź status przesyłki innych przewoźników
Najczęściej zadawane pytania
-
Jak działa śledzenie przesyłek?
Po podaniu numeru przesyłki kurierskiej i kliknięciu „Szukaj” system sprawdza do jakiego przewoźnika należy dana przesyłka. W wynikach wyszukiwania otrzymujesz komplet informacji związanych z losami przesyłki. Jeśli z jakiegoś powodu przesyłki nie uda się odnaleźć wyświetlony zostanie odpowiedni komunikat. Aktualnie możesz sprawdzić statusy przesyłek firm kurierskich: UPS, DHL, GLS, GEIS, ORLEN Paczka, InPost oraz Poczty Polskiej.
-
Śledzenie przesyłek innych przewoźników
Przesyłki utworzone poza naszym serwisem możesz śledzić wpisując w polu wyszukiwania numer przesyłki z systemu danej firmy kurierskiej. Cały proces wygląda identycznie jak w przypadku przesyłek utworzonych w serwisie KurJerzy.pl. Nasz system sprawdza statusy przesyłek firm kurierskich: UPS, DHL, GLS, GEIS, ORLEN Paczka, InPost oraz Poczty Polskiej.
-
Śledzenie przesyłki złożonej w serwisie KurJerzy.pl
Wystarczy, że w polu wyszukiwania podasz numer swojej przesyłki zawierający prefix KJ oraz jedenaście cyfr np. KJ12345678901. System wyszuka przesyłkę, na stronie wynikowej wyświetli całą drogę przesyłki od nadawcy do odbiorcy z uwzględnieniem statusów, które przesyłka przyjmowała po drodze do celu. Pamiętaj, że możesz również szukać przesyłki wpisując numer przesyłki z systemu przewoźnika - główny numer widoczny na liście przewozowym.
-
Czy otrzymam numer telefonu do kuriera?
Większość firm kurierskich nie udostępnia numerów telefonów do kurierów. Jest to podyktowane tym, aby kurierzy mogli skupić się jedynie na odbiorze oraz doręczaniu przesyłek. Inicjatywa leży więc po stronie kuriera, który w niektórych przypadkach skontaktuje się z odbiorcą, żeby doprecyzować szczegóły doręczenia.
W niektórych firmach kurier wysyła smsy do odbiorców z informacją o planowanym doręczeniu. W takim przypadku mamy możliwość oddzwonić do kuriera. Przy okazji zwracamy uwagę na to, że kurier z reguły ma do odbioru/doręczenia ponad 100szt. przesyłek . O ile wszystko „pójdzie gładko” zajmie mu to prawie cały dzień. Dlatego pamiętajmy, aby dzwonić do kuriera wyłącznie w pilnych sprawach.
Najnowsze artykuły ze świata kurierskiego i logistyki
5 NAJCZĘSTSZYCH BŁĘDÓW PRZY PAKOWANIU PRZESYŁEK. JAK ICH UNIKAĆ?
Z pewnością uważasz, że pakowanie przesyłek to bardzo prosta czynność. Rzeczywiście, nie wymaga ona zaawansowanych umiejętności i rozbudowanej wiedzy. Popadając w rutynę, łatwo jednak popełnić błędy, które mogą Cię wiele kosztować. Jakie są najczęstsze problemy przy pakowaniu paczek dla kurierów? W jaki sposób ich unikać? Postaramy się to wyjaśnić. czytaj więcej
ZWROTY W E-COMMERCE – JAK PRZYGOTOWAĆ ODPOWIEDNI SYSTEM PRZESYŁANIA, ABY NIE STRACIĆ KLIENTÓW I PIENIĘDZY?
Prowadzisz działalność e-commerce? Jesteś narażony na zwroty produktów przez swoich klientów. Te mogą być związane z niedopasowaniem rozmiaru (jeżeli np. handlujesz odzieżą) albo niespełnianiem potrzeb użytkownika. Jak ograniczyć koszt zwrotów? Możesz przygotować odpowiedni system przesyłania przesyłek. czytaj więcej
SŁOWNIK POJĘĆ KURIERSKICH, KTÓRY MUSISZ ZNAĆ. OD LISTU PRZEWOZOWEGO PO PRZESYŁKĘ DŁUŻYCOWĄ
Korzystając z usług kurierskich, z pewnością spotkałeś się z dużą liczbą pojęć. Definicja niektórych może być mało precyzyjna i zrozumiała. W tekście wyjaśniamy dziesięć najistotniejszych wyrażeń, które związane są z branżą kurierską. Lektura tego tekstu ułatwi Ci zamawianie kuriera i zrozumienie schematu jego działania. czytaj więcej
Aktualizacja cennika DHL - opłata sezonowa od 1 listopada 2025.
Ważne informacje dotyczące firmy kurierskiej DHL. DHL wdraża opłatę sezonową w okresie od 1 listopada do 31 grudnia 2025 r. czytaj więcej