Dopłaty sezonowe

Wszystkie firmy kurierskie działające na naszym rynku odnotowują zwiększoną ilość nietypowych oraz gabarytowych przesyłek. Lawinowy wzrost objętości przesyłek, przeładowanie samochodów oraz brak rąk do pracy, z którym borykają się przewoźnicy powoduje wdrażanie coraz nowszych ograniczeń oraz dopłat. Każda przesyłka podlega szczegółowej weryfikacji (wagi i wymiarów) u przewoźnika. W tym miejscu należy zwrócić szczególną uwagę, aby …

Zakupy subskrypcyjne - Funko Pop

Zakupy subskrypcyjne to nadal dobry pomysł na e-biznes. Potwierdza to połowa e-klientów Był taki moment, kiedy miałam wrażenie, że w modelu subskrypcyjnym będzie można kupić wszystko. Zaczęło się niewinnie, od kosmetyków. Branża beauty jest pod względem nowości dość łaskawa i odpowiednia, a dobra influencerska kampania może zdziałać cuda. Doskonale poznałam ten mechanizm, bo też skusiłam …

DPD

Masaż, VR i konsola – oto nowa sortownia przesyłek DPD Fraza „sortownia” w przypadku przesyłek kojarzy się – jeszcze – z pełnym chaosu miejscem, gdzie krzyżują się setki paczek. Bez wygód, bez atrakcji. Nic bardziej mylnego. Po przykładzie DPD Polska widać, jak bardzo zmieniają się realia krajowego rynku logistycznego. I nie chodzi wcale o to, …

FedEx TNT

FedEx i TNT – integracja, która przyspieszy międzynarodowe przesyłki Szybsza dostawa do Klientów – szczególnie na linii Stany Zjednoczone-Europa – a także szerszy zasięg światowy i przyspieszona odprawa celna. Tak FedEx Express i TNT oceniają połączenie sił w zakresie doręczeń międzykontynentalnych. Nowe, globalne możliwości – jak postrzega je FedEx – dotyczyć mają przede wszystkim usług …

Firmy kurierski - święta

Święta a firmy kurierskie, czyli gorączka grudniowych nocy Poczta Polska, DHL, DPD, jakakolwiek inna firma kurierska – grudniowe święta łączą je pod wspólnym mianownikiem. To presja doręczeń, nerwowość, a zarazem jesienne poszukiwania pracowników. W realiach, w których dostawy kurierskie muszą być nie tylko bezpieczne, ale i sprowadzone to formy wyścigu z czasem, trwa też walka …

Gepard Biznesu

Jesteśmy „GEPARDEM BIZNESU 2017” – Dziękujemy Miło nam poinformować, że zostaliśmy wyróżnieni podczas dwunastej edycji konkursu „Gepardy Biznesu 2017”. Dziękujemy za pracę całemu zespołowi, który codziennie przyczynia się do rozwoju firmy oraz buduje jej wartość. Podziękowania należą się także naszym partnerom za zaufanie jakim nas obdarzyli, mamy nadzieję na kontynuowanie i rozwój współpracy. Nie da …

E-commerce w Polsce

Polski rynek przesyłek napędzany przez e-commerce Doskonałe położenie – nie tylko w kontekście samej Europy – oraz ciągle niskie koszty inwestycji sprawiają, że Polska postrzegana jest jako jedna z najciekawszych lokalizacji logistycznych. Dotyczy to szczególnie branży e-commerce. Zjawisko to postrzegane jest już nie jednostkowo, ale jako szerszy i wyraźnie zarysowany trend. Rynek dostaw przesyłek nabrał …

Logistyka w e-commerce

Logistyka w e-commerce – kto za to płaci – właściciel sklepu czy klient? Koszty nadania przesyłki w sklepie internetowym to ta część e-biznesu, o jakiej nie możemy zapominać, a która wielu sprzedawcom spędza sen z powiek. Teoretycznie ponoszą je osoby kupujące, ale w praktyce często bywa tak, że bierze je na siebie sklep, by przyciągnąć …

Wysyłka do Niemiec

Problemowa wysyłka do Niemiec. Co zrobić, gdy brak danych odbiorcy? Wysyłka do Niemiec to jedna z najczęściej wybieranych opcji dostarczeń zagranicznych. Jak uniknąć ewentualnych problemów związanych z doręczeniem? Kluczowe są oczywiście poprawne dane adresata – jednak nie jest to jedyny istotny aspekt. Warto bowiem zwrócić uwagę na specyfikę rynku niemieckiego. W przypadku Polski to duże …

Poczta

Poczta Polska inwestuje w przesyłki e-commerce Poczta Polska jest kolejnym dużym graczem na rynku przesyłek i dostaw, który zainwestuje duże środki w segment e-commerce. Handel internetowy sprawia, że kolejne firmy kurierskie właśnie tę branżę zaczynają traktować priorytetowo. Aż 19 procent – taki wzrost, według danych z komunikatu Poczty Polskiej, spółka zanotowała na rynku usług kurierskich. …

Dostawa tego samego dnia

Dostawa tego samego dnia – jak wdrożyć w sklepie internetowym? Zakup o 10:00, a dostawa towaru tego samego dnia – np. po południu? To nie mrzonka, ale kierunek, w którym zmierza świat e-commerce. Sklepy internetowe konsekwentnie dążą do tego, by zminimalizować czas dostawy przesyłki do Klienta. Stąd ścisła współpraca z kurierami oraz tworzone regionalnie centra …