Komputronik zwrot towaru - jak zrobić?

Komputronik zwrot towaru – jak zrobić? Komputronik, to sklep z elektroniką, który na rynku działa już wiele lat. Wyrobił sobie markę i cieszy się zaufaniem wśród kupujących. Przez lata brand się rozwijał i poza komputerami, telewizorami w sklepie można też kupić produkty związane z hobby oraz rekreacją. Komputronik to salony stacjonarne oraz sklep internetowy i …

Centrum logistyczne DHL

Nowe centrum logistyczne DHL pozwoli na więcej przesyłek Nawet 400 tys. przesyłek rocznie obsłuży centrum logistyczne DHL w Krakowie. Nowy obiekt w Małopolsce stworzono głównie z myślą o obsłudze międzynarodowych przesyłek kurierskich.

Sephora zwrot produktu - poradnik

Sephora zwrot produktu – poradnik Sklepy Sephora znajdują się w wielu polskich centrach i galeriach handlowych, to obok sklepów Douglas druga drogeria, która kojarzy się z markami premium. Sephora posiada także własny sklep internetowy, w którym kupimy kosmetyki, produkty do makijażu i wiele akcesoriów. Jeśli jednak jakiś produkt, który zakupimy, nie spełnia naszych oczekiwań lub …

Ceny przesyłek poczty polskiej

Poczta Polska zaczyna cenową rewolucję Tradycyjne listy stają się prawdziwą zmorą rentowności narodowego dostawcy. Ceny przesyłek Poczty Polskiej wzrosną, bo jej przychody regularnie spadają. To efekt m.in. wykorzystywania możliwości, jakie dają usługi kurierskie od konkurencji. Wiosną Poczta Polska planuje – jak poinformowała „Rzeczpospolita” – prawdziwą rewolucję obejmującą cennik usług. Krajowy gigant nie ma innego wyjścia, …

12% przesyłek zamawianych online jest zwracanych

12% przesyłek zamawianych online jest zwracanych przez klientów Zdarza się, że klienci rezygnują z zakupu. Polskie prawo daje im możliwość odstąpienia od umowy na odległość, pozwala zwrócić towar uszkodzony i żądać jego naprawy lub wymiany na nowy. Jednak czy to jedyne powody zwrotów? Bitkom przeprowadził ankietę wśród 1000 niemieckich sprzedawców, aby dowiedzieć się, jakie są …

Wysyłka opon

Sezonowa wysyłka opon Wysyłka opon może być łatwa, szybka i przyjemna, a jednocześnie atrakcyjna pod względem cenowym. Ważnym elementem oprócz wagi i wymiarów jest sposób zapakowania.

Jak zwrócić buty z DeeZee?

Jak zwrócić buty z DeeZee? DeeZee to jedna z polskich marek, która od wielu lat sprzedaje buty oraz dodatki na rodzimym, ale nie tylko rynku. Klientki, które korzystają ze sklepu, chwalą sobie ogromny wybór modeli i rozmiarów obuwia. Kuszą także częste promocje oraz przystępne ceny. Marka wie, że w przypadku ubrań i obuwia kupowanego na …

(grafika: morele.net)

Jak zwrócić towar do morele.net? Morele.net to kolejny z dużych e-sklepów z elektroniką, ale nie tylko. Marka przez lata się rozrastała, przez co pojawiły się inne sklepy połączone z morele, które sprzedają kosmetyki, produkty dla dzieci, czy też sprzęt sportowy. Kupując produkty w tym rozpoznawalnym przez wielu e-klientów sklepie, mamy tak samo, jak w każdym …

Handel transgraniczny w Europie

Handel transgraniczny w Europie – dane 2018 Sprzedaż transgraniczna w Europie rośnie z roku na rok. Zachowania konsumenckie się zmieniają, coraz chętniej klienci decydują się na zakupy z zagranicznych sklepów internetowych. Dzieje się tak dlatego, że sprzedawcy zagraniczni często oferują te same towary w niższych cenach, nawet jeśli doliczymy do nich opłaty za przesyłkę. Przyjrzyjmy …

FMCG e-grocery

Kiedy e-grocery dogoni typowy handel żywnością? Sprzedaż artykułów spożywczych online cały czas rośnie. W niektórych krajach możemy mówić o ogromnych wzrostach, w innych skok ten jest dość niski. Czy naprawdę jest szansa na to, że sprzedaż żywności online dogoni jej sprzedaż w tradycyjnych sklepach? Mówi się, że tak, ale specjaliści uważają, że jeszcze dużo czasu …