Co chcesz wysłać?

Wybierz rodzaj przesyłki

Parametry przesyłki

Cena od: {{ value }} zł z VAT ...

Pomoc

Najczęściej zadawane pytania

  1. Dostęp do archiwalnego panelu klienta uzyskasz pod adresem: old.kurjerzy.pl.
    Znajdziesz w nim swoje zamówienia oraz dokumenty wygenerowane w poprzedniej wersji serwisu KurJerzy.pl.
  2. Waga rzeczywista to ciężar przesyłki, natomiast waga wymiarowa to przestrzeń jaką zajmuje dana przesyłka na samochodzie kuriera lub w magazynie. Dla przykładu 1 m3 (100 x 100 x 100 cm) styropianu waży 3 kg, ale waga wymiarowa to dla kuriera DHL 250 kg. ponieważ: 100x100x100/4000=250. Dlatego o cenie przesyłki decyduje większa wartość, w tym przypadku waga wymiarowa.
  3. Płatności możesz dokonać na kilka sposobów:

    • poprzez bramkę płatniczą lub platformę PayPal
    • wykorzystując środki na swoim koncie Prepaid
    • przelewem tradycyjnym

    Przy płatności online czas księgowania jest minimalny i wynosi do kilkunastu minut, jednak przy tradycyjnym przelewie czas ten zależy od poszczególnych banków i może się wydłużyć do kilkudziesięciu godzin. W przypadku tradycyjnego przelewu bardzo ważne jest wpisanie w tytule przelewu numeru, który zostanie podany oraz przelanie dokładnie takiej kwoty jaką wyświetli operator płatności. Pomyłka może spowodować opóźnienia w realizacji zamówienia. 

  4. Każda przesyłka krajowa może być wysłana za pobraniem. Pieniądze pobrane przez kuriera od Odbiorcy będą wysłane drogą elektroniczną na podany przez Nadawcę numer konta. Czas oczekiwania na przelew uzależniony jest od wybranej firmy kurierskiej. Wyjątkiem jest pobranie jednodniowe, w którym środki przelewane są tego samego dnia co doręczenie przesyłki. Jedynym warunkiem jest doręczenie jej do Odbiorcy do godz. 12:00. W innym przypadku przelew zostanie zlecony na drugi dzień roboczy po doręczeniu.

  5. Maksymalna wartość pobrania wynosi:

    • DHL – 5500 PLN (pobrania w kwocie 5501-11000 PLN odbiór osobisty w terminalu DHL)
    • GEIS – 19000 PLN
    • UPS – 5000 USD
  6. DHL wymiary / waga:

    • Maksymalna waga paczki - 30 kg
    • Maksymalna długość D - 200 cm
    • Maksymalny wymiar D+W+S - 300 cm
    • Maksymalna objętość paczki DxSxW - 1 000 000 cm3 (1 m3)
    • Maksymalny ciężar wymiarowy DxSxW/4000 < 250 kg


    UPS wymiary / waga:

    • Maksymalna waga paczki - 60 kg
    • Maksymalna długość D - 270 cm
    • Maksymalny wymiar D+Obw - 419 cm
    • Maksymalna objętość paczki DxSxW - 360 000 cm3 (0,360 m3)
    • Maksymalny ciężar wymiarowy DxSxW/5000 < 60 kg


    GEIS wymiary / waga:

    • Maksymalna waga paczki - 50 kg
    • Maksymalna długość D - 200 cm
    • Maksymalna szerokość S - 80 cm
    • Maksymalna wysokość W - 60 cm
    • Maksymalny wymiar D+Obw - 300 cm


    GLS wymiary / waga:

    • Maksymalna waga paczki - 40 kg
    • Maksymalna długość D - 200 cm
    • Maksymalna szerokość S - 200 cm
    • Maksymalna wysokość W - 200 cm
    • Maksymalny wymiar D+Obw - 300 cm
    • Maksymalna objętość paczki DxSxW - 420 000 cm3 (0,420m3)
    • Maksymalny ciężar wymiarowy DxSxW/5000 < 70 kg
  7. Dla każdej przesyłki, która nie została jeszcze odebrana, możliwa jest zmiana daty odbioru nawet z kilkudniowym wyprzedzeniem. Aby zmienić datę odbioru prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta poprzez formularz kontaktowy lub pod numerem telefonu 58 600 81 70.
  8. Konieczność wydruku etykiety została wprowadzona ze względu na bezpieczeństwo przesyłek. W przypadku listów wypisywanych ręcznie często dochodziło do pomyłek, a to wiązało się z opóźnieniami w doręczeniu jak również z zaginięciem przesyłek. Przekazanie wydrukowanej etykiety daje pewność prawidłowego doręczenia przesyłki. Wyjątkiem jest produkt firmy GEIS, która w magazynie drukuje etykietę (wiąże się to jednak z odbiorem przesyłki na drugi dzień po złożeniu zamówienia).
  9. Jedną z możliwości jest dopisanie kosztów wysyłki do kwoty pobrania. Po doręczeniu przesyłki do Odbiorcy, pieniądze wrócą na wskazane w zamówieniu konto bankowe.
  10. Faktury wystawiane są raz w miesiącu i wysyłane drogą mailową. Dostęp do wszystkich faktur możliwy jest w panelu klienta po zalogowaniu w serwisie KurJerzy.pl
  11. Przesyłka niestandardowa to taka, która ze względu na swoje kształty, ciężar czy delikatną zawartość wymaga specjalnego traktowania w transporcie lub uniemożliwia automatyczne sortowanie w magazynach przeładunkowych.

    Do przesyłki niestandardowej zalicza się elementy:

    • o kształcie okrągłym, cylindrycznym lub owalnym, trapezu
    • o nieregularnych kształtach, z wystającymi elementami
    • luźne ciężkie elementy lub takie, których rozkład ciężaru jest nierównomierny
    • o lepkiej powierzchni uniemożliwiającej zsuwanie się (np. gumy, folia strecz, itp.)
    • niestabilny kształt (tzn. możliwe jest przesunięcie się zawartości i związane z tym przesunięcie środka ciężkości podczas transportu)
    • w luźnym opakowaniu
    • oznakowane naklejkami "góra/dół", "uwaga szkło",(delikatne)
    • długość paczki większa niż 139 cm (DHL) oraz 120 cm (UPS)
  12. Bezwzględnie zakazane jest przesyłanie:

    • tytoniu w wszelkiej postaci
    • urządzeń i maszyn, w których znajdują się resztki paliwa lub oleju
    • dokumenty osobiste (z wyjątkiem wysyłek do USA)
    • futra
    • kość słoniową
    • produkty z kości słoniowej
    • materiały pornograficzne
    • napoje alkoholowe
    • skóry zwierząt (niedomowych)

    Kliknij aby zobaczyć pełną listę przedmiotów zabronionych

  13. Przesyłki zapakowane w skrzynie drewnianą, kontener metalowy lub plastikowy traktowane są jako przesyłki paletowe mimo, że nie wymagają umieszczenia na palecie.

    Przesyłki kwalifikujące się do przewozu na palecie:

    • drzwi samochodowe
    • maska samochodowa
    • zderzak
    • tłumik
    • kolektor
    • progi samochodowe
    • silnik (fabrycznie nowy)
    • skrzynia biegów (fabrycznie nowa)
    • części motoryzacyjne

    Kliknij aby zobaczyć pełną listę przedmiotów

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.