Wpisy w kategorii

Aktualności

Aktualności zawierają artykuły na temat zmian oraz nowości w działaniu serwisu KurJerzy.pl. Dział przeznaczony jest dla osób zainteresowanych nowymi mechanizmami, opcjami do wyboru i produktami w naszej ofercie.

Strategia Poczty Polskiej

E-commerce kluczowy dla planów Poczty Polskiej Logistyka, e-commerce i usługi paczkowe – to będą priorytety Poczty Polskiej na lata 2019-2023. Pierwsze kroki strategii widać po podejściu do sprzedaży B2B. Poczta uruchomiła nową usługę – Międzynarodową Przesyłkę Paletową. Umożliwia ona obsługę przewozową towarów w dużej skali: obejmuje zarówno trasy z Polski do określonych państw Europy jak …

Jak wysłać paczkę zagraniczną?

Jak tanio, szybko i bezpiecznie wysłać paczkę za granicę? Wysłanie paczki za granicę naszego kraju, na przykład do rodziny, osoby, która kupiła od nas produkt na portalu aukcyjnym, czy też do partnera biznesowego jest obecnie dużo prostsze i tańsze, niż miało to miejsce kilka lat temu. Rynek stał się bardzo konkurencyjny, pojawili się nowi przewoźnicy, …

Aplikacja do Paczkomatów

Aplikacja do Paczkomatów poprowadzi do przesyłki krok po kroku Nawigacja do określonego Paczkomatu, powiadomienia wraz ze zbliżeniem się do urządzenia czy szybsze generowanie kodów QR – to część z innowacji, jakie wprowadza InPost. Przesyłki kurierskie do Paczkomatów będą jeszcze bardziej zinformatyzowane. To efekt aplikacji, jaką właściciel tej marki, InPost, uruchomił dla urządzeń mobilnych. Działa zarówno …

Wartość rynków e-commerce w Europie

Wartość rynków e-commerce w Europie. Gdzie warto sprzedawać produkty z Polski? To, że będąc członkami UE, mamy praktycznie nieograniczone możliwości sprzedaży naszych towarów do innych krajów członkowskich, wiadome jest od wielu lat. Ponadto zakaz geoblokowania dał jeszcze większe szanse na robienie zakupów, a także na prowadzenie sprzedaży na równych zasadach. Nie wszyscy sprzedawcy zdają sobie …

FedEx Express

FedEx Express skraca czas doręczeń w Europie 40 proc. – nawet o tyle skrócić ma się czas dostaw przesyłek obsługiwanych przez FedEx Express w ramach usługi Economy. Operator, po integracji z TNT ma wobec całego kontynentu coraz śmielsze plany. FedEx chce zaangażować się bardziej w obsługę doręczeń przesyłek ekonomicznych – nie tylko w sieciach krajowych, …

Zwroty w e-sklepie

Zwroty w e-sklepie jako przewaga konkurencyjna W e-commerce duże znaczenie ma ostatnia mila, czyli moment od nadania paczki do jej dostarczenia. Klienci życzą sobie, aby przesyłka została nadana szybko, by dotarła bez przeszkód i co najważniejsze w całości. Ostatnia mila nadal jest dla wielu sklepów problemowa. W całym procesie brak komunikacji z klientem lub jest …

InPost Zebra

Innowacyjność inPost wsparta przez Zebry 10 proc. – o tyle wzrosła wydajność dostaw przesyłek obsługiwanych przez inPost. Firma kurierska obsługująca Paczkomaty wyposażyła pracowników terenowych w komputery mobilne z ekranem dotykowym. Inwestycja ma przyspieszyć proces doręczeń. Wyścig firm kurierskich na szybkość i jakość doręczeń od dłuższego czasu wchodzi w wymiar technologiczny; zarówno InPost jak i konkurencja …

Formy dostawy

Jakie warianty dostawy, to absolutna konieczność w sklepie internetowym? Podczas wyboru produktu w e-sklepie klienci kierują się przede wszystkim ceną. Gra ona dużą rolę, jednak coraz częściej cenią sobie oni wygodę. Zakupy online mają bowiem być szybkie, proste, bezpieczne i dostarczone do klienta w sposób przez niego preferowany. To właśnie dostawa jest czynnikiem, który może …

BLIK

Używasz BLIK? Uważaj – jest wygodny, bywa niebezpieczny BLIK stał się jedną z podstawowych opcji płatności za zakupy przez internet i dostawy kurierskie. Im bardziej staje się popularnym, tym bardziej jego używanie okazuje się narażone na nadużycia i wyłudzenia. W styczniu 2019 r. monitorujący m.in. płatności mobilne Polski Standard Płatności, operator tego systemu, ostrzegał m.in. …

Analiza danych

Analiza danych w sklepie internetowym, co można badać? O Big Data, czyli o dużych zbiorach danych i wielu zmiennych, które mogą pozwolić na analizowanie zachowań klientów, czytelników lub użytkowników jest głośno od kilku lat. Coraz więcej firm zajmuje się analizą różnych zbiorów i coraz więcej sprzedawców chce dane przetwarzać. Dzięki nim można zdobyć wiedzę, która …