Wpisy w kategorii

Aktualności

Aktualności zawierają artykuły na temat zmian oraz nowości w działaniu serwisu KurJerzy.pl. Dział przeznaczony jest dla osób zainteresowanych nowymi mechanizmami, opcjami do wyboru i produktami w naszej ofercie. Warto tutaj zajrzeć również po to, by sprawdzić aktualne stawki dopłat paliwowych, które aktualizowane są przez firmy DHL, UPS i GLS co miesiąc, a my przekazujemy je w tym miejscu.

Wearables

Zapłata ubraniem, czyli nowy trend w sprzedaży online Wraz ze zmianami w polskim e-commerce i na rynku dostaw przesyłek kurierskich idą również zmiany związane ze sposobem płatności. Klienci niezmiennie ufają przede wszystkim komputerom stacjonarnym lub laptopom. Rośnie jednak zainteresowanie tzw. wearables. To nowy i wyraźnie dynamizujący się trend na rynku sprzedaży internetowej powiązanej z wysyłką …

Przesyłki w Niemczech

Jakość to cena. Przesyłki w Niemczech będą droższe Wyścig na szybkość dostaw oraz kolejne nowości techniczne sprawiają, że wyścig zbrojeń firmy kurierskie przekładają na klientów. Widać to po rynku zachodnim. Podwyżki cen za przesyłki w Niemczech ogłosiły Hermes i DPD. Co szczególnie warte uwagi – zrobiły to solidarnie i w przededniu najgorętszego okresu, czyli biznesu …

Bezpieczeństwo

E-sklepy a wiarygodność. Czy wiesz, gdzie kupujesz? Grudniowa, głośna historia jednego z bardzo popularnych sklepów internetowych z elektroniką pokazuje, jak banalne bywają poziomy ochrony danych użytkowników. Mimo coraz większego ryzyka w sieci, rośnie też odsetek osób uważających zakupy przez internet za całkowicie bezpieczne. Przypadek wspomnianego sklepu jak papierek lakmusowy pokazuje bolączki polskiego e-commerce. Z jednej …

Informacja o nadaniu

Dlaczego tak ważna dla klienta jest informacja o nadaniu oraz możliwość śledzenia przesyłki? Za każdym, gdy decydujemy się na zakupy w e-sklepie lub też otrzymujemy przesyłkę od rodziny albo klienta ważne jest, abyśmy pozyskali informację o numerze listu przewozowego. To też taki mały przytyk do sklepów internetowych, które pomimo ogromnej konkurencji na rynku nie informują …

Wesołych Świąt

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia pełnych ciepła i spokoju, a w Nowym Roku ogromu sukcesów oraz wiele satysfakcji z własnych dokonań życzy zespół KurJerzy.pl  

E-sklepy

Eksperci radzą, by e-sklepy inwestowały w placówki stacjonarne Rynek e-commerce w Polsce rozwija się bardzo prężnie. Mówi się o tym, że działa u nas 20 tysięcy sklepów internetowych, a wartość rynku wynosi około 36 miliardów złotych. Jeśli przyjrzymy się analizom i raportom, to okazuje się, że sklepy stacjonarne nadal bardzo dobrze sobie radzą. Jednak eksperci …

Kurierzy w opałach

Kurierzy w opałach – świąteczny e-commerce bije rekordy 80 proc. Polaków kupi – lub już kupiło – prezenty świąteczne w sieci, wraz z dostawą przez kuriera pod określony adres. Dane oficjalnie przedstawiane przez FedEx Express tylko na pozór wyglądają niewiarygodnie. Świąteczny e-commerce swoimi wynikami zadziwia. Warto bowiem przeanalizować metodologię badania, jakie FedEx – firma kurierska …

Jak ustalać ceny w e-sklepie?

Jak ustalać ceny w e-sklepie, by przyciągać i utrzymać klientów? Mam klientkę, właścicielkę niedużej restauracji, która co jakiś czas zmienia menu. Nic nowego, prawda? Sezonowe składniki, specjalne okazje, czy po prostu – element zaskoczenia dla stałych klientów, którym klasyczne pierogi i schabowy z kością już się znudziły. I przysięgam Wam – za każdym razem, gdy …

Wysyłki

Zdążyć przed świętami 2018 Nie zwlekaj z wysyłką prezentów – złóż zamówienie już dziś! Jak wszyscy wiemy to szczególnie gorący okres w pracy kurierów. Wielu z nas do ostatniej chwili zwleka z wysyłką świątecznych upominków. W tym czasie mogą pojawić się drobne opóźnienia w doręczaniu przesyłek. Do Świąt Bożego Narodzenia zostało tylko kilka dni, więc …

Kiedy kupujemy w sieci

Firmy kurierskie pod presją. Kiedy kupujemy w sieci? Mimo dynamiki e-commerce coraz wyraźniej widać usystematyzowane trendy tego, kiedy kupujemy w sieci. Przekłada się to też na większe możliwości zaplanowania pracy przez firmy kurierskie. 10 i 11 grudnia – te dni, już od kilku lat, są szczytem sprzedaży internetowej w Polsce. Choć trudno o analizę transakcji …