Wpisy w kategorii

Aktualności

Aktualności zawierają artykuły na temat zmian oraz nowości w działaniu serwisu KurJerzy.pl. Dział przeznaczony jest dla osób zainteresowanych nowymi mechanizmami, opcjami do wyboru i produktami w naszej ofercie.

Opakowania

Upcycling, czyli jak wykorzystać zużyte opakowania w e-sklepie Upcycling jest pojęciem, które pojawiło się w 1994 roku, jego ojcem był Reinera Pilza. Ogólnie chodzi o to, żeby nadać zużytym produktom nowe życie. Opakowania wykorzystać ponownie, meble odnowić, opony przerobić na torby itd. Trend ten się przyjął. Stare znalezione koło pojemników na śmieci stoliki stają się …

Paczki do domu

Kurier dostarczy paczki do domu. Czy to przyszłość e-commerce? Bez odbioru przesyłki przez sąsiada, bez odbioru w określonym punkcie, bez uciążliwego awizo. Zalando i firma kurierska bpost testują, czy Klienci są skłonni zgodzić się na pozostawienie przesyłek… wewnątrz mieszkań. Pomysł brzmi rewolucyjnie, ale właściciele marki Zalando wierzą, że to rozwiązanie, które skusi młode pokolenie. Na …

Zakupy przez internet

Na co zwrócić uwagę płacąc za zakupy przez internet? Szybkość realizacji zamówienia, szeroka dostępność towarów, rosnące zaufanie do e-handlu – wszystko to sprawia, że zakupy przez internet to dziś fundament działalności firm kurierskich. Jak bezpiecznie płacić za towar w e-sklepie, by wpłata była bez ryzyka, a dostawa szybka i w pełni bezpieczna? Płatność to kluczowy …

Automatyzacja procesów

Jak zautomatyzować procesy logistyczne w sklepie internetowym? Automatyzacja procesów w e-commrece to bardzo ważny czynnik mający ogromny wpływ na budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku. Odpowiednie działania i ich przyśpieszenie pozwalają nie tylko wysłać więcej praczek niż konkurencja, ale także umożliwiają w bardzo łatwy sposób poradzić sobie z reklamacjami i zwrotami oraz z polityką magazynową i …

Próbki Amazon

Darmowe próbki od Amazon zmienią rynek e-commerce Koniec z niepewnością o jakość towaru. Koniec wątpliwości, czy spełni on oczekiwania. A na dodatek – wszystkim zajmie się sieć sprzedaży. W ten sposób Amazon chce przyzwyczaić konsumentów do nowej jakości na rynku dostaw ze sklepów internetowych. Darmowe próbki od Amazon to pomysł, na który – w szerszej …

GLS Poland

Elastyczność i IT – nowe plany 20-letniego GLS Poland Dostosowanie funkcjonalności do potrzeb klientów i inwestycje w internet – to założenia na rozwój GLS Poland. Firma kurierska, która należy do najczęściej wybieranych w Polsce, świętuje 20-lecie na krajowym rynku. Pod tym względem GLS Poland należy do szczególnych marek branży dostaw i przesyłek. Aktywność w Polsce …

Zakaz geoblokowania

Co oznacza zakaz geoblokowania dla klientów i sprzedawców? 3 grudnia 2018 roku weszły w życie przepisy unijne, które wprowadziły nowe regulacje dotyczące zakazu geoblokowania w handlu internetowym. Rozporządzenie zakazuje internetowym sprzedawcom odmówić sprzedaży produktów klientom z innych krajów Unii. W teorii od tego dnia klienci mogą kupować towary w europejskich sklepach bez ograniczeń. Jak wygląda …

Zwrot towaru

Koniec zmory e-commerce? Zalando ma sposób na zwrot towaru Zwrot towaru przez firmy kurierskie to dziś główna bolączka firm rozwijających e-commerce. Prawo stoi niemal bez ograniczeń po stronie konsumenta. Jednak Zalando znalazło sposób na to, by ograniczyć zwroty. Mechanizm – szczególnie w przypadku sklepów odzieżowych – bywa prosty. Klient kupuje przez internet towar, który następnie …

Schenker

Zielona logistyka – nowy trend na rynku przesyłek Nowoczesne firmy kurierskie to dziś zrównoważony rozwój. Widoczna jest dbałość o ekologię i technologie, które wpływają na mniejsze zużycie energii. Nowy trend widać w przypadku inwestycji DB Schenker. W 2019 r. wchodzi z nową, flagową inwestycją łączącą funkcjonalność i ochronę środowiska. W Nowej Wsi Wrocławskiej Panattoni Europe …

Zwrot towaru

Paradoks handlowy. Zwrot towaru? Opłaca się go zniszczyć Dla sklepów internetowych to element polityki zasobami sprzedażowymi, dla osób z zewnątrz – nonsens prowadzący do nikąd. Zwrot zakupu towaru sprzedanego przez internet jest coraz większym problemem dla sprzedawców jak i firm kurierskich. Według danych opracowanych na bazie doświadczeń branży e-commerce w Niemczech, już jeden na osiem …