GLS Poland

Elastyczność i IT – nowe plany 20-letniego GLS Poland Dostosowanie funkcjonalności do potrzeb klientów i inwestycje w internet – to założenia na rozwój GLS Poland. Firma kurierska, która należy do najczęściej wybieranych w Polsce, świętuje 20-lecie na krajowym rynku. Pod tym względem GLS Poland należy do szczególnych marek branży dostaw i przesyłek. Aktywność w Polsce …

Zakaz geoblokowania

Co oznacza zakaz geoblokowania dla klientów i sprzedawców? 3 grudnia 2018 roku weszły w życie przepisy unijne, które wprowadziły nowe regulacje dotyczące zakazu geoblokowania w handlu internetowym. Rozporządzenie zakazuje internetowym sprzedawcom odmówić sprzedaży produktów klientom z innych krajów Unii. W teorii od tego dnia klienci mogą kupować towary w europejskich sklepach bez ograniczeń. Jak wygląda …

Zwrot towaru

Koniec zmory e-commerce? Zalando ma sposób na zwrot towaru Zwrot towaru przez firmy kurierskie to dziś główna bolączka firm rozwijających e-commerce. Prawo stoi niemal bez ograniczeń po stronie konsumenta. Jednak Zalando znalazło sposób na to, by ograniczyć zwroty. Mechanizm – szczególnie w przypadku sklepów odzieżowych – bywa prosty. Klient kupuje przez internet towar, który następnie …

Schenker

Zielona logistyka – nowy trend na rynku przesyłek Nowoczesne firmy kurierskie to dziś zrównoważony rozwój. Widoczna jest dbałość o ekologię i technologie, które wpływają na mniejsze zużycie energii. Nowy trend widać w przypadku inwestycji DB Schenker. W 2019 r. wchodzi z nową, flagową inwestycją łączącą funkcjonalność i ochronę środowiska. W Nowej Wsi Wrocławskiej Panattoni Europe …

Zwrot towaru

Paradoks handlowy. Zwrot towaru? Opłaca się go zniszczyć Dla sklepów internetowych to element polityki zasobami sprzedażowymi, dla osób z zewnątrz – nonsens prowadzący do nikąd. Zwrot zakupu towaru sprzedanego przez internet jest coraz większym problemem dla sprzedawców jak i firm kurierskich. Według danych opracowanych na bazie doświadczeń branży e-commerce w Niemczech, już jeden na osiem …

Podpis na tablecie

Podpis na tablecie kuriera łamie przepisy ochrony danych? Ta sytuacja znana jest od paru lat: kurier daje odbiorcy paczki tablet, by ten napisał swoje nazwisko – mniej lub bardziej wyraźnie. Jednak podpis na tablecie, choć już się utrwalił w e-commerce, budzi wątpliwości krajowych urzędników. Elektroniczne potwierdzenie odbioru przesyłki stało się standardem; odbiorców – ani firm …

Amazon Air

Amazon szykuje się do rewolucji na rynku dostaw Aż 10 proc. – o tyle mają w perspektywie kilku lat zmniejszyć się przychody UPS i FedEx jeśli swoje plany logistyczne zrealizuje Amazon, gigant rynku e-commerce. Dostawy przesyłek międzykontynentalnych kuszą potentatów coraz bardziej – to w tym sektorze firmy zauważają szczególny potencjał rozwojowy. Widać to po założeniach …

Jak nadać paczkę w paczkomacie

Jak nadać paczkę w paczkomacie bez zbędnych formalności? Szybkość, dostępność bez ograniczeń i prostota obsługi – te zalety sprawiają, że rozwiązanie InPost kusi coraz więcej Polaków. Jak nadać paczkę w paczkomacie oszczędzając czas i pieniądze? Rozwiązaniem jest internet. Tylko kilka minut – tyle trwa nadanie przesyłki paczkomatem poprzez sieć. Od teraz takie rozwiązanie umożliwia nasz …

Zakupy online

Bezpieczne zakupy on-line Wydawać by się mogło, że pod koniec 2018 roku wszyscy już od dawna wiedzą, jak bezpiecznie robić zakupy w internecie, by nie zostać oszukanym, nadzianym, wykiwanym. Czasami bardzo błędnie zakładamy, że po drugiej stronie jest osoba, która chce po prostu coś sprzedać, bez negatywnego nastawienia. I nie, to nie jest tak, że …

Paczkomaty

Paczkomaty InPost poszerzają ofertę serwisu KurJerzy.pl Możliwość odbioru paczek przez 24 godziny na dobę, szeroka sieć punktów o określonym natężeniu ruchu, prostota przejęcia paczki – to tylko część z zalet jakie charakteryzują Paczkomaty InPost. Od stycznia 2019 r. poszerzą już i tak rozbudowaną ofertę serwisu KurJerzy.pl. Paczkomaty podbiły polski rynek niskimi cenami dostarczeń, brakiem nadmiernych …