Jak zwrócić towar do Bonprix?


Jak zwrócić towar do Bonprix?
Jak zwrócić towar do Bonprix?

Jak zwrócić towar do Bonprix?

Bonprix to międzynarodowa firma odzieżowa z siedzibą w Hamburgu. Sprzedaje ona odzież dla kobiet i mężczyzn oferując inspirujące kolekcje na różne okazje, w różnych stylach i rozmiarach. Prosty model zakupowy oraz klub oferujący rabaty sprawiają, że sklep ten zalicza się do 10 wiodących sklepów internetowych w Niemczech. Marka odnosi też duże sukcesy w całej europie. Ponieważ w sklepie tym większość produktów to ubrania trzeba liczyć się z tym, że czasem może coś nam nie pasować. Zakupiony towar będzie za mały lub za duży, lub po prostu nie będzie na nas dobrze leżeć. Dlatego sklep, zgodnie z prawem daje nam możliwość zwrotu lub wymiany towaru. Jak oddać towar do Bonprix?

Jak odesłać rzeczy do Bonprix?

Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży w Bonprix może nastąpić w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki ze sklepu. Aby tego dokonać, należy przesłać odpowiedni formularz odstąpienia wraz z zakupionym towarem na adres magazynu, który obsługuje zwroty. Formularz rezygnacji z zakupów dodawany jest do każdej przesyłki, jeśli jednak go nie posiadamy, to możemy go pobrać ze strony sklepu – formularz zwrotu do Bonprix.

Jak zwrócić towar do Bonprix?
Jak zwrócić towar do Bonprix?

Jak zapakować zwrot do Bonprix?

Towar, który chcemy odesłać musimy zapakować w całości. Oznacza to, że jeśli coś jest kompletem np. dół i góra dresu, to musimy odesłać obie jego części. Towar należy zapakować w taki sposób, by nie uległ zniszczeniu. O tym jak zapakować przesyłkę, by bezpiecznie dotarła do adresata możesz przeczytać na naszym blogu – sposoby pakowania towarów.

Jak zwrócić towar do Bonprix? Bezpiecznie zapakowaną przesyłkę, do której dołączyliśmy formularz zwrotu powinniśmy wysłać na adres:

bonprix sp. z o.o. Magazyn Zwrotów,
Lodowa 97, 93-232 Łódź

Uwaga: Jeśli chcesz zamówić kuriera, który odbierze od Ciebie przesyłkę i dostarczy ją do Bonprix, to wystarczy, że wypełnisz poniższy formularz. Kurier odbierze ją w wyznaczonym przez Ciebie dniu i w ciągu maksymalnie 48 h dostarczy do magazynu zwrotów Bonprix. Usługa ta nie wiąże się z podpisywaniem żadnych umów.

Uwaga 2: Zwracany towar powinien być nieuszkodzony oraz nie nosić śladów zużycia poza zużyciem koniecznym w granicach zwykłego zarządu zakupionym towarem  (np. wynikającym z konieczności przymierzenia lub innego sprawdzenia towaru).

Uwaga 3: Należność z tytułu zwrotu towaru zostanie przesłana przekazem pocztowym, przelewem bankowym na wskazane konto lub na konto, z którego nastąpiła płatność albo w formie bonu do wykorzystania na kolejne zakupy w przypadku wyboru przez Klienta tej formy rozliczenia należności z tytułu zwrotu. Zwrot następuje w terminie do 14 dni złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Jak reklamować towar w Bonprix

Jeśli zakupiony przez nas produkt zwierał wadę ukrytą, to możemy go reklamować i oczekiwać od sklepu wymiany produktu na nowy lub zwrotu pieniędzy. Procedura reklamacyjna nie różni się od tej związanej z odstąpieniem od umowy. Jednakże w tym przypadku do przesyłki należy dołączyć oświadczenie reklamacyjne, które może być dowolnej formie. Zaleca się jednak pisemne oświadczenie, które dołączymy do paczki z towarem. Reklamację należy odesłać na ten sam adres, na który odsyłamy towary podczas odstąpienia od umowy.

W przypadku pytań dotyczących reklamacji lub zwrotów należy kontaktować się z Bonprix. E-mail: poczta@bonprix.pl Telefon: 42 649 49 49.