Zwrot dekodera do NC+


Zwrot dekodera NC+
Zwrot dekodera NC+

Chcesz dowiedzieć się jak wykonać zwrot dekodera NC+? Firma ta przez wiele lat kojarzona była z operatorem, który oferował dostęp telewizji z ogromną ilością kanałów. Trzeba pamiętać, że NC+ rozwinęła swoje usługi o dostawę szybkiego internetu oraz telefonii stacjonarnej i komórkowej. Jednocześnie musimy wiedzieć, że po zmianach sieć NC+ zmieniła nazwę na CANAL+. W świadomości klientów potrafi funkcjonować pod każdą z nich. Czy po zmianie nazwy zmieniły się też przepisy dotyczące zwrotu dekodera do NC+? Poniżej znajdziesz instrukcję, jak oddać dekoder CANAL+

W jakim terminie należy zwrócić dekoder NC+?

Jeśli zapisy umowy nie mówią inaczej, to zwrot dekodera NC+ należy dokonać po rozwiązaniu umowy. Jednak nie może być to później niż w terminie 14 dni od dnia rozwiązania wspomnianej umowy.

Gdzie dokonać zwrotu dekodera NC+?

W przypadku sieci NC+ / CANAL+ po rozwiązaniu umowy, wypożyczony sprzęt (dekoder wraz z kartą dekodującą, pilot, zasilacz) należy zwrócić do dowolnego Punktu Serwisowego lub Salonu NC+. Lista wszystkich placówek dostępna jest w tym miejscu: wyszukiwarka oddziałów NC+

Zwrot dekodera NC+ jedynie w salonie?

Zwrot dekodera NC+ wiąże się z koniecznością podpisania dokumentów oraz sprawdzenia przez pracownika sieci. Chodzi o to, aby potwierdził on, że zwrócony sprzęt został oddany z wszystkimi akcesoriami i czy jest sprawny. Pamiętajmy też o tym, aby poprosić pracownika operatora o wydanie nam pokwitowania za przekazanie akcesoriów. Dzięki temu nie będziemy mieć pewność, że z naszej strony zostały spełnione wszelkie wymogi. Zaś dekoder został zwrócony do CANAL+ bez szkód i ze wszystkimi akcesoriami.