DHL eCommerce uruchamia nowe centrum dystrybucyjne w Sydney, aby umożliwić międzynarodowym firmom łatwiejszy dostęp do australijskich konsumentów. Nowe centrum zapewni zagranicznym handlowcom szybką i elastyczną realizację dostaw do klientów.
DHL inwestując w infrastrukturę w tym miejscu, chce wykorzystać boom popytu na towary zagraniczne wśród kupujących online z tego kontynentu. Australijscy klienci są na drugim miejscu na świecie pod względem ilości robionych zakupów on-line od zagranicznych sprzedawców. Przewiduje się, że wskaźnik ten będzie rósł w tempie średnio 29% rocznie, aż do 2020 roku. Dzięki nowemu centrum dystrybucji międzynarodowe marki i detaliści będą teraz w stanie dotrzeć do szybko rosnącego rynku Australii.
DHL eCommerce oferuje standardowy odbiór paczek krajowych i międzynarodowych, dostawę i różne rozwiązania dotyczące zwrotów dla klientów biznesowych, jak i konsumentów z rynku e-commerce. Klienci mają dostęp m.in. do e-narzędzi i aplikacji do zamawiania kuriera.
Źródło: DHL