Czy kurierzy przed przyjazdem dzwonią do nadawcy?


Czy kurierzy przed przyjazdem dzwonią do nadawcy?
Czy kurierzy przed przyjazdem dzwonią do nadawcy?

Kto z nas chciałby wiedzieć, o której godzinie kurier odbierze naszą przesyłkę? Kto z nas chciałby czekać na kuriera cały dzień?

Odpowiedzi nasuwają się same. Jednak od strony firm kurierskich nie jest to wcale łatwe zadanie do wykonania. Aby wszystkich informować telefonicznie o dokładnej godzinie odbioru lub dostarczenia przesyłki, potrzeba sporo czasu.

Pamiętajmy, że kurierzy każdego dnia mają pod swoją opieką ponad 100 przesyłek. Nie licząc okresów przedświątecznych, które wyciskają z nich ostatnie pokłady energii, bo w tym czasie przesyłek jest znacznie więcej. Musimy wiedzieć, że średni czas trwania rozmowy telefonicznej (o ile kurier dodzwoni się od razu) to 2 min, czyli łącznie kierowca musiałby poświęcić ponad 3 godziny na samo tylko poinformowanie wszystkich osób. Z tego względu taki kontakt wykonywany jest tylko w niektórych przypadkach, o ile możliwości na to pozwalają. Nie jest to oczywiście zła wola kuriera, ale jak łatwo policzyć, ograniczenia czasowe często niezależne od niego.