Jak wysłać paczkę kurierem DHL?


Paczka DHL
Paczka DHL

Usługi kurierskie DHL to szczególnie popularne rozwiązanie w Polsce – charakterystyczne połączenie barw żółtej i czerwonej nieodmiennie kojarzy się z wysoką jakością obsługi i przesyłkami dostarczanymi od lat. DHL, firma kurierska z kilkudziesięcioletnią historią sprawdza się jako dostawca paczek dla osób prywatnych jak i w kontekście szerszej obsługi. Na usługi DHL decydują się m.in. sklepy internetowe.

Przesyłki kurierskie w DHL to wyjątkowo szerokie zestawienie możliwości. Firma zapewnia możliwość przekazania paczki bezpośrednio kurierowi lub pozostawienie jej w określonym punkcie współpracującym z siecią DHL. W sumie to ponad 7 tys. punktów w Polsce, co daje wyjątkową swobodę w kontekście nadania paczki. Kurierzy DHL charakteryzują się również rozbudowaną ofertą. Usługi kurierskie obejmują zarówno paczki dostarczane w Polsce jak i ekonomiczne przesyłki drogowe do 28 państw Europy. Na rynku doceniana jest też oferta DHL na przesyłki kurierskie dla klientów indywidualnych – atrakcyjny cennik paczek do 31,5 kg oraz szeroki zakres usług dodatkowych w przypadku przesyłek krajowych w ramach DHL Parcel.

Firmy kurierskie – DHL wśród liderów rankingu

Wieloletnie doświadczenie DHL na rynku kurierskim sprawia, że marka ta należy do najbardziej rozpoznawalnych w branży. Potwierdzają to rankingi obejmujące najlepsze firmy kurierskie. DHL, zapewniając przesyłki krajowe, paczki międzynarodowe czy pakietowe usługi kurierskie dla biznesu czy e-commerce wpisuje się w potrzeby zróżnicowanych grup klientów. Na wysokie oceny rankingowe wpływa również atrakcyjny cennik usług DHL. Niewielkie przesyłki o wadze do 1 kg można nadać już na poziomie ok. 13-14 zł netto; większe paczki zbliżające się do wagi 20-30 kg to przedział cenowy 22-27 zł netto. W efekcie oferta DHL jest szczególnie popularna wśród właścicieli sklepów internetowych; z usług tej firmy kurierskiej chętnie korzystają również małe fabryki czy producenci, dla których transport ogranicza się głównie do średniej wielkości przesyłek. W przypadku większych warto skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, który zapewni wsparcie w złożeniu nietypowego zlecenia.

Tani kurier – ceny DHL przez internet

Planujesz zamówienie kuriera i szukasz połączenia atrakcyjnej ceny i uznanej marki, która odpowiednio zadba o jakość transportu towaru? DHL będzie odpowiednim wyborem – zamów kuriera przez internet, a znacznie ograniczysz koszty usługi. Możesz liczyć również na przejrzystą cenę bez ukrytych kosztów sztucznie podwyższających ostateczne wydatki nadawcy.
Wybierając serwis KurJerzy.pl ograniczysz zamówienie kuriera DHL do kilkunastu sekund. Wystarczy do tego wpisanie podstawowych danych opakowania na głównej stronie serwisu KurJerzy.pl – wagi oraz szerokości, wysokości i głębokości opakowania. System, na podstawie tych danych oraz adresu nadawcy i odbiorcy obliczy, jaka jest cena kuriera DHL dla Twojego konkretnego przypadku. Automat porówna cennik z ofertami konkurencyjnymi – dzięki temu sprawdzisz, który kurier dostarczy przesyłkę najtaniej.
Wybierając DHL – lub inną markę – wygenerujesz wszystkie dokumenty online, a płatność za usługi kurierskie zostanie pobrana automatycznie z Twojego salda na KurJerzy.pl. W ten sposób – nawet poniżej jednej minuty – możesz złożyć zamówienie na kuriera przez internet.

Zamów kuriera nie wychodząc z domu

Serwis KurJerzy.pl pozwala zamówić kuriera pozostając w domu – efekt to zarówno oszczędności czasu jak i pieniędzy ze względu na atrakcyjny cennik internetowy oraz możliwość porównania firm kurierskich pod względem kosztów. Po zamówieniu usługi online, kurier DHL – lub innej firmy kurierskiej – odbierze od Ciebie przesyłkę we wskazanym miejscu i czasie. Możesz również skorzystać z opcji pozostawienia paczki w dowolnym punkcie sieci DHL – pod warunkiem, że to właśnie ta firma kurierska będzie odpowiedzialna za dostarczenie Twojej przesyłki. Warto pamiętać, że DHL zapewnia szeroki zakres usług i dostawy zarówno małych przesyłek – również kopert – jak i dużych produktów, co sprawdzi się w przypadku sklepów internetowych.