Jak zwrócić sprzęt do Vectra?


Vectra zwrot sprzętu
Vectra zwrot sprzętu

Vectra i zwrot sprzętu – co powinieneś wiedzieć po wypowiedzeniu lub zakończeniu umowy?
Abonenci firmy Vectra powinni zwrócić sprzęt do operatora, gdy tylko zakończy się ich umowa. Cała procedura zwrotu została bardzo uproszczona. Klienci mogą oddać wszystkie urządzenia na cztery różne sposoby. Część z nich jest bezpłatna, a jeden wymaga poniesienia kosztu wysokości 50 zł. Jak zwrócić sprzęt do Vectra? Poniżej opisane są wszystkie sposoby.

Vectra i zwrot sprzętu są możliwe przez Paczkomaty

Przy skorzystaniu z tej opcji musimy wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się pod tym adresem: zwrot sprzętu do Vectra za pomocą Paczkomatu InPost. Po jego wypełnieniu na adres e-mail oraz na numer telefonu otrzymamy 10-cyfrowy kod umożliwiający nadanie paczki w dowolnym Paczkomacie na terenie kraju. Pełna lista punktów dostępna jest pod tym linkiem: lista Paczkomatów InPost. Odpowiednio zabezpieczony sprzęt możemy włożyć do skrytki w paczkomacie i cieszyć się zwrotem. Pamiętajmy, że to na nas leży odpowiedzialność za odpowiednie zapakowanie przesyłki. Jak pakować różne towary przeczytasz na naszym blogu w zakładce „Sposoby pakowania”.

Zwrot sprzętu do Vectry za pomocą kuriera

Tutaj podobnie, jak w przypadku Paczkomatów musimy wypełnić formularz dostępny pod tym adresem. Po jego wypełnieniu otrzymujemy na adres e-mail list przewozowy, który musimy wydrukować i przekazać kurierowi. Podobnie, jak poprzednio musimy odpowiednio zapakować sprzęt, aby nie uszkodził się on podczas transportu. Trzeba uważać, aby paczka nie była cięższa, niż 5 kg.

Zwrot sprzętu do biura klienta Vectra

Sprzęt możemy oddać też w dowolnym Biurze Obsługi Klienta. Lista punktów jest dostępna tutaj. Zwrot w tym miejscu także jest bezpłatny.

Usługa odbioru sprzętu z Vectry

W tym przypadku możemy umówić się z pracownikiem Vectra, by odebrał on sprzęt od nas z domu. Aby to zrobić wystarczy, że zamówimy usługę pod numerem: 801 080 180 (numer dostępny z telefonu stacjonarnego) lub 58 742 65 00 (dostępny z telefonu komórkowego). W tym przypadku będziemy musieli jednak zapłacić 50 zł.

Uwaga: W każdym z przypadków musimy zapakować wszystkie części, które oryginalnie znajdowały się w pudełku np. pilot, zasilacz z przewodem, płyta CD ze sterownikami, karta dostępu warunkowego, kabel HDMI, kabel euro itp.