Paczkomaty InPost poszerzają ofertę Serwisu KurJerzy.pl


Paczkomaty
Paczkomaty

Paczkomaty InPost poszerzają ofertę serwisu KurJerzy.pl

Możliwość odbioru paczek przez 24 godziny na dobę, szeroka sieć punktów o określonym natężeniu ruchu, prostota przejęcia paczki – to tylko część z zalet jakie charakteryzują Paczkomaty InPost. Od stycznia 2019 r. poszerzą już i tak rozbudowaną ofertę serwisu KurJerzy.pl.

Paczkomaty podbiły polski rynek niskimi cenami dostarczeń, brakiem nadmiernych formalności, a jednocześnie bezpieczeństwem – zarówno wysyłki jak i odbioru. Poszerzyły również zakres czasowy dostarczeń. Od uruchomienia Paczkomatów, dostawy przesyłek w trybie 24-godzinnym stały się całkowicie realne.
Serwis KurJerzy.pl wprowadza możliwość wysyłki do Paczkomatów wraz z rozpoczęciem roku 2019. InPost będzie kolejną cenioną marką w portfolio naszej marki.

Szybkość nadania przesyłki a Paczkomaty

Aby skorzystać z szerokich możliwości, jakie dają Paczkomaty wystarczy skorzystać z funkcjonalności Serwisu KurJerzy.pl. Po wypełnieniu formularza przesyłki kurierskiej należy określić wysyłkę jako „Paczkomat”, a następnie opłacić zlecenie i dostarczyć przesyłkę do urządzenia. Do wysyłki użyć można jakiejkolwiek maszyny, w dowolnym czasie. Po nadaniu przesyłki to nasi kurierzy zajmą się szybką dostawą jej do odbiorcy.
Związek obu marek to również wyróżnienie dla Serwisu KurJerzy.pl, który dynamicznie rozwija się na rynku internetowych operatorów usług kurierskich.

Paczkomaty – rozwój w Polsce

Sieć punktów opracowana przez markę InPost należącą do Grupy Integer.pl to jeden z dzisiejszych fundamentów handlu e-commerce w Polsce. Według raportu Gemius „E-commerce w Polsce w 2017 r”, Paczkomaty są drugą najchętniej wybieraną formą dostaw zakupów realizowanych w sieci. Gdy w 2015 r. po tę opcję sięgało ok. 11 proc. kupujących, już w 2017 udział w rynku wynosił 22 proc. Niskie ceny charakterystyczne dla Paczkomatów są aż dla 50 proc. klientów czynnikiem motywującym do zakupów w sklepach internetowych. Wiosną 2018 r. sieć przekroczyła granicę 3 tys. punktów odbiorów i nadań w Polsce.

Na tym plany właściciela marki się nie kończą. Spółka planuje dalszą ekspansję i rozwój dostaw m.in. w niewielkich miejscowościach co jeszcze bardziej wpłynąć ma na postrzeganie Paczkomatów jako szybkiego i taniego mechanizmu dostaw.