Serwis do zamawiania usług kurierskich KurJerzy.pl świętuje 10-lecie istnienia. To dekada szybkiego rozwoju, coraz bardziej ambitnych projektów, konsekwentnego budowania pozycji w internecie i rosnące regularnie grono klientów.
Był styczeń 2010 r. Świat zachwycał się “Avatarem”, a w Dubaju oddano do użytku Burj Khalifa. Wtedy – przed dokładnie dekadą – startował projekt KurJerzy.pl – jedna z pierwszych porównywarek cen kurierskich w Polsce. Po dziesięciu latach nasza marka jest jednym z najsilniejszych graczy na rynku obsługując zamówienia sklepów internetowych, firm oraz klientów prywatnych.
Kiedy KurJerzy.pl rozpoczynali działalność w internecie, projekt był niewielki i raczkował. Dziś to marka współpracująca z największymi podmiotami kurierskimi w Polsce. Zapewnia obsługę zamówień krajowych i zagranicznych. Umożliwia zarówno porównanie aktualnych wycen kurierskich na każdy typ przesyłki, ale i szybkie zamówienie jej online wraz z opłatą – w efekcie pozwala na składanie zleceń wraz z pełną obsługą w trybie całkowicie internetowym.
Na sukces KurJerzy.pl i dziesięcioletnią aktywność na rynku usług kurierskich w Polsce składa się aktywna praca całego sztabu osób. Naszą ekipę tworzą zaangażowani specjaliści obsługi klientów, analitycy, profesjonaliści rynku IT dbający o prawidłowy przepływ danych czy osoby odpowiedzialne za kompleksowy marketing.
Jak branża kurierska zmieniła się w ciągu dekady?
10 lat na rynku to dla zespołu KurJerzy.pl wielka satysfakcja i radość wynikająca z tego, że praca nad Waszymi zamówieniami jest dla nas nie tylko profesją, ale i przyjemnością. Z każdym miesiącem serwisu obserwujemy bowiem nie tylko jak rośnie grupa klientów regularnie korzystających z naszych usług. Zauważamy również wszystkie zmiany w samej branży kurierskiej. To nie tylko wzrost znaczenia internetu w kontekście zamówień. Znaczące jest również to, jak zamawia się kuriera: nie brak klientów standardowych i lubiących kontakt telefoniczny, ale kluczowe są automatyzacja zleceń oraz zgłoszenia np. poprzez formularz lub czaty.
Spójrzcie nawet na sam serwis internetowy sprzed dokładnie 10 lat.
![KurJerzy.pl w roku 2010](https://www.kurjerzy.pl/blog/wp-content/uploads/2020/01/blog_745.jpg)
Jak bardzo zmienił się od strony wizualnej, prawda? I nie chodzi wyłącznie o to, że przed dekadą można było się nim podzielić nie tylko na Facebooku, ale i Naszej Klasie, co widać w prawym, górnym rogu…
Po dekadzie istnienia KurJerzy.pl branża kurierska zmieniła się nie do poznania. Internet nie jest eksperymentem, a stał się standardem – naturalną formą zamówienia przewoźnika. Pojawiają się coraz nowsze opcje zapewniane również przez porównywarkę: od indywidualnego wyliczenia kosztów wysyłki generowanej przez automat – tu wyrazy uznania dla zespołu programistów KurJerzy.pl – po zamawianie coraz nowszych usług dodatkowych.
Ze wspomnieniem tego, jak bardzo dekada zmieniła KurJerzy.pl życzymy Wam – i sobie – wielu udanych przesyłek przez kolejne lata. I już jesteśmy ciekawi, jakie wrażenia przyniesie nam – i Wam – kolejnych 10 lat z KurJerzy.pl.
![Infografika](https://www.kurjerzy.pl/blog/wp-content/uploads/2020/01/infografika_KJ_v5.png)