Jak oddać towar do RTV EURO AGD?


Jak oddać towar do RTV EURO AGD?
Jak oddać towar do RTV EURO AGD?

Jak oddać towar do RTV EURO AGD?

Sieć sklepów RTV EURO AGD istnieje na rynku polskim od wielu lat, jest to marka, która oferuje swoim klientom sprzęt RTV, AGD oraz multimedia i inne rozwiązania dla domu, oraz ogrodu. Podobnie, jak w innych sklepach możemy tutaj znaleźć wiele promocji, oraz ofert. Co jednak zrobić, gdy chcemy zrezygnować z zakupów dokonanych w internetowym sklepie tej sieci? Wtedy musimy działać zgodnie z procedurami, które znacznie przyśpieszą proces zwrotu.

Jak zwrócić towar do RTV EURO AGD?

Pierwsza możliwość to odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży, która została zawarta na odległość. Może od niej odstąpić każdy konsument, który zakupił towar w celu niezwiązanym z prowadzoną działalnością gospodarczą. Ustawa o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827 ze zm.) mówi, że klient może w terminie 14 dni odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie. Jednakże odstąpienie od umowy wymaga oświadczenia, które informuje sprzedawcę o zrezygnowaniu z zakupu.

Oświadczenie takie w sklepie RTV EURO AGD może mieć dwie formy:

elektroniczną – wystarczy tylko wypełnić dokument znajdujący się w tym miejscu – formularz elektroniczny.
zwykłą papierową – formularz do wydrukowania i wypełnienia dostępny jest w tym miejscu – formularz odstąpienia od umowy, wersja do druku.

Dokument w wersji papierowej należy dołączyć do odsyłanej przez nas paczki. Pamiętać trzeba, że to na nas pozostaje obowiązek poniesienia kosztów odesłania towarów, oraz my odpowiadamy za bezpieczne odesłanie przesyłki. Dlatego warto odpowiednio ją zapakować. O tym, jak dobrze pakować różne towary przeczytasz na naszym blogu w zakładce „Sposoby pakowania”.

Dobrze też nadać paczkę kurierem, bowiem mamy wtedy możliwość jej śledzenia online.

Dobrze zapakowany towar wraz z formularzem należy odesłać na adres:

Euro-net Sp. z o.o.
Sklep internetowy RTV EURO AGD
„ODSTĄPIENIE OD UMOWY”
ul. Parzniewska 18
05-800 Pruszków
Magazyn 1/ Rampa T6
(czynna w godzinach 6:00 – 14:30)

Uwaga: Wypełniając poniższy formularz, możesz zamówić kuriera, który odbierze od Ciebie przesyłkę i dostarczy ją do magazynu sklepu RTV EURO AGD. Cała procedura jest bardzo prosta i nie wymaga podpisywania żadnej umowy.

Uwaga 2: Warto na paczkę nakleić także tę oto etykietę, która ułatwi pracownikom magazynu identyfikacje paczki. Wzór etykiety znajduje się tutaj.

Jak zgłosić reklamację do RTV EURO AGD?

W przypadku reklamacji niezbędne jest określenie, jakiego towaru ona dotyczy.

Duży Towar – np.: pralka, lodówka, kuchnia, piekarnik, zmywarka , telewizor powyżej 32” oraz inny Towar (np. bateria kuchenna, okap), którego dostarczenie ze względu na jego rodzaj lub sposób zamontowania byłoby nadmiernie utrudnione powinien zostać udostępniony przez Kupującego w miejscu, w którym się znajduje. Sklep sam wyśle po niego kuriera.

Mały Towar – drobny sprzęt np.: aparat fotograficzny, kamera video, czajnik, golarka, laptop, tablet, odkurzacz, smartfon, konsola, czajnik powinieneś dostarczyć reklamowany Towar do wybranego Sklepu fizycznego RTV EURO AGD lub wysłać do Sklepu Internetowego na adres wskazany poniżej.

Niezależnie, czy oddajemy towar mały, czy też duży i niezależnie, czy oddajemy go do sklepu czy odsyłamy. Musimy wypełnić formularz reklamacyjny. Wersja do druku znajduje się w tym miejscu.  Wersja elektroniczna dostępna jest tutaj.

Jeśli nie mamy w pobliżu stacjonarnej placówki, paczkę z towarem należy wysłać na adres:

Euro-net Sp. z o.o.
Sklep Internetowy RTV EURO AGD
„Reklamacja Towaru”
ul. Parzniewska 18
05-800 Pruszków
Magazyn 1/ Rampa T6

Uwaga: Wypełniając poniższy formularz możesz zamówić kuriera, który odbierze od Ciebie przesyłkę i dostarczy ją do magazynu sklepu RTV EURO AGD. Cała procedura jest bardzo prosta i nie wymaga podpisywania żadnej umowy.

Jak oddać towar do RTV EURO AGD? Co dalej?

Po odesłaniu towaru do sklepu, ma on 14 dni na odniesienie się do naszego zwrotu lub reklamacji. Jeśli w tym czasie nie otrzymamy odpowiedzi, to warto skontaktować się z biurem obsługi klienta. Aby wybrać odpowiedni dział, wystarczy, że wejdziemy na tę stronę.