Iperfumy zwrot perfum – instrukcja


Iperfumy zwrot perfum - instrukcja
Iperfumy zwrot perfum - instrukcja

Iperfumy zwrot perfum – instrukcja

Iperfumy są drogerią internetową, która oferuje ogromny wybór perfum oraz produktów kosmetycznych na przykład do włosów czy też zębów. Okazyjne ceny oraz częste promocje sprawiają, że to często wybierany przez e-klientów sklep. Co jednak zrobić w sytuacji, w której zakupiony produkt nie będzie spełniał naszych oczekiwań? Okazuje się, że procedura zwrotu jest całkiem prosta i szybka.

Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży

Jeśli zakupione towary nam nie odpowiadają lub po prostu rozmyśliliśmy się to na zwrot produktów mamy aż 90 dni. Oczywiście perfumy i inne towary (np. tusze, kremy, szminki, szampony, odżywki) nie mogą być otwarte i muszą zostać odesłane do sklepu w stanie nienaruszonym.

Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz odstąpienia do umowy, który możemy pobrać z tej strony – formularz odstąpienia od umowy w Iperfumy.

Następnie musimy dobrze zapakować produkty, by te nie uległy uszkodzeniu podczas transportu. O tym, jak zabezpieczyć różnego rodzaju towary przeczytasz na naszym blogu.

Przygotowaną przesyłkę należy odesłać na adres:

Iperfumy.pl
ul. Kamienna 19B/LU5
30-001 Kraków

Uwaga: korzystając z poniższego formularza, w łatwy i bezpieczny sposób zamówimy kuriera, który odbierze naszą przesyłkę i dostarczy do magazynu e-sklepu. Wystarczy uzupełnić brakujące pola swoimi danymi i czekać na przybycie kuriera.

Reklamacje i zwroty w Iperfumy

Produkty sprzedawane w drogerii objęte są 24-miesięczną gwarancją, chyba że ustawa mówi inaczej lub dany towar posiada, krótszy termin przydatności. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych nieodpowiednim użytkowaniem lub uszkodzeniami mechanicznymi. Jeśli jednak jakiś towar nie spełnia naszych oczekiwań lub posiada wyraźną usterkę, wtedy możemy odesłać go do działu reklamacji. Wysyłając produkt do działu reklamacji, musimy odesłać go wraz z opakowaniem, kopią faktury, opisem zawierającym powód reklamacji wraz z informacjami kontaktowymi. Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni, od momentu ich wpłynięcia.

Paczkę z reklamowanymi produktami należy dostarczyć osobiście do jednego z punktów odbioru osobistego – lista punktów odbiorów osobistych  lub dostarczyć kurierem na adres:

Iperfumy.pl
ul. Kamienna 19B/LU5
30-001 Kraków

Uwaga: jeśli potrzebujesz zamówić kuriera, który odbierze od Ciebie towar i przekaże go do magazynu Iperfumy, to wystarczy, że wypełnisz poniższy formularz. Wszystko odbędzie się bardzo szybko i co najważniejsze bez konieczności podpisywania umowy.

Dalsze procedury

Niezależnie, czy odstępujemy od umowy, czy też reklamujemy wadliwy towar sklep ma maksymalnie 14 dni na zwrot środków. Jednakże w wyjątkowych sytuacjach może się to zmienić. W razie dodatkowych pytań warto skorzystać z pomocy infolinii sklepu, która dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-22:00 pod numerem: 22 208 19 42