Jak zwiększyć zysk e-sklepu dzięki firmie kurierskiej?


Jak zwiększyć zysk e-sklepu
Jak zwiększyć zysk e-sklepu

Jak zwiększyć zysk e-sklepu dzięki firmie kurierskiej?

Firma kurierska UPS pomoże właścicielom sklepów internetowych w optymalizacji zysków. Wspólnie z Izbą Gospodarki Elektronicznej opracowała poradnik, który pokazuje, jak można zwiększyć zyski z e-commerce wykorzystując coraz większe możliwości firm przewozowych.

Współpraca między UPC a IGE ma bezpośrednio przekładać się na rozwój branży e-commerce. Efektem związku firmy kurierskiej oraz urzędu jest pierwszy z branżowych poradników. Wkrótce firma kurierska oraz Izba chcą zorganizować serię warsztatów dla firm. Mają one pokazać, jak ściśle e-handel związany jest ze sprawną pracą firm kurierskich. Skupią się też nad tym jak zoptymalizować te procesy.

Optymalizacja procesów dostawy kurierskiej

Pierwsze z wydawnictw opracowanych przez UPS oraz Izbę Gospodarki Elektronicznej to zestawienie porad pokazujących jak zwiększyć zyski e-sklepu. Stanowi rozbudowany przewodnik po logistyce w zakresie sektora e-commerce. Jak zauważają autorzy poradnika pt. “Jak zwiększyć zyski sklepu internetowego wykorzystując możliwości firm kurierskich”, jest on skierowany nie tylko dla obecnych przedsiębiorców. Opracowany został z myślą również o tych, którzy planują sprzedaż online, ale nie mają wystarczającej wiedzy dotyczącej procesów logistycznych. Stąd m.in. szeroko opisane oczekiwania klientów – z perspektywy UPS – czy też sposoby na optymalizację łańcucha dostaw. Poradnik obejmuje także kwestię priorytetowego dla rozwoju firm wejścia na rynki zagraniczne. Biorąc pod uwagę coraz większą intensyfikację działań ze stron firm kurierskich – powstają tu coraz większe możliwości.

Skąd pomysł na współpracę UPS i Izby?

Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej, Patrycja Sass-Staniszewska, zwraca uwagę na fakt, że rynek usług logistycznych zmienia się równie dynamicznie jak sfera e-commerce. Stąd coraz częściej podnoszona kwestia tego, jak zwiększyć zyski e-sklepu nie tylko z samej sprzedaży, ale sprawniejszej obsługi zamówień czy dostaw. – Wygoda i szybkość wciąż pozostają kluczowymi aspektami w kontekście poziomu satysfakcji konsumentów – zauważa Sass-Staniszewska. Podkreśla również, że firmy logistyczne – chcąc odpowiedzieć na rosnące potrzeby rynku – muszą zapewnić sprawne dostarczenie przesyłek oraz możliwość ich łatwego zwrotu. Dotyczy to także coraz ważniejszych dla polskiego e-biznesu przesyłek międzynarodowych.

UPS: właściwa logistyka kluczem do sukcesu

Na to, jak ważna sprawdzona i dobra firma kurierska zwraca uwagę Norbert Kręcicki, dyrektor marketingu UPS Polska. – Właściwa logistyka jest kluczem do sukcesu sprzedawców internetowych i głównym motorem satysfakcji klienta – podkreśla. Współpraca UPS i Izby Gospodarki Elektronicznej ma według niego wyposażyć przedsiębiorstwa w odpowiednie narzędzia i wiedzę do właściwej obsługi zamówień.

Poradnik jak zwiększyć zysk e-sklepu

Opracowanie dotyczące logistyki w e-commerce to publikacja opracowana przez ekspertów tej branży. Uwzględnia wszystkie kluczowe aspekty obejmujące wdrożenie i działanie łańcucha logistyki w branży handlu internetowego. Robi to z uwzględnieniem cross border e-commerce. Poradnik opisuje m.in. istotne sprawy: czasu i terminowości doręczenia przesyłki kurierskiej oraz kwestię bezpieczeństwa dostawy. Pokazuje też, jak planować współpracę z kurierem w okresie tzw. szczytu paczkowego. UPS i IGE poświęciły – zgodnie z tytułem opracowania – temu, jak zwiększyć zyski e-sklepu wykorzystując do tego potencjał kurierów. Analiza nie ogranicza się do teorii; nie brakuje bowiem konkretnych przykładów rozwiązań do zastosowania przez przedsiębiorców. Na pytanie o to, jak zwiększyć zysk e-sklepu odpowiada więc na realnych przykładach z branży kurierskiej.